JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Timoko störd i Mons – Roi du Lupin vann
Moderator
Hästnyheter
Timoko gjorde det igen. Grand Critérium de Vitesse är fransmannens favoritlopp och på söndagen grejade han tillsammans med Björn Goop...
Hästnyheter
Franske segermaskinen Timoko hade inte startat sedan tredjeplatsen i Kymi Grand Prix för drygt fyra månader innan han gjorde comeback...
Hästnyheter
För andra året i rad fixade Björn Goop segern i Prix de France. Efter en snygg styrning med Timoko plockade man ned Texas Charm i en...
Hästnyheter
På lördag börjar jakten på Prix d’Amérique. Det första ”B-loppet” Prix de Bretagne avgörs och har lockat ett förstklassigt startfält...
Somna in hemma
Hundhälsa Jag vet att det var en så liten del av Alvins liv med själva avlivningen men jag önskar att veterinären kunde förberett mig och...
Lillefrun
14 minuter sedan
Svar: 38
Visningar: 2 264
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund För mina är det billigare med Nexgard än Bravecto. I alla fall när jag jämfört Bravecto för 6 månader och Nexgard för 6 månader.
Malibu_Stacy
24 minuter sedan
Svar: 1 428
Visningar: 87 770
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Nu börjar mamma pumi tycka att valpen är kul, nu kan man ju busa 🥰
Tajger
36 minuter sedan
Svar: 1 000
Visningar: 73 464
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Bra tips om att CH pratade om stångtygeln i podden. Tycker också han beskrev det bra och nyanserat, och lite roligt att han sa att han...
MiniLi
32 minuter sedan
Svar: 1 542
Visningar: 121 358
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning En fördel (eller nackdel beroende på hur man ser det) med ny sadel av helt annan typ än ens vanliga är att man "måste" köpa en del nya...
iNHALE
Idag kl 08:12