Tina frusen bil

Lägg brädan på sätet, palla upp under änden som är mot ryggstödet så den blir hyfsat plan och ställ kupévärmaren på brädan.
Ok, men då blir det ju ingen skillnad mot om jag bara sätter kupevärmaren på sätet? Där blåser den ju upp mot taket.
 
Bakdörrarna går att öppna. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas krångla mig fram till ett framsäte. Jag är tjock och bilen är trång.
Så du kommer in i bilen? Då är det bara att dra igång kupévärmaren och låta den gå några timmar. Du kan lägga filtar över bilen för att isolera den så gott det går. Det tar dock tid att tina upp en bildörr med kupévärmare. När du fått upp dörren torka av den ordentligt och smörj in gummilisterna med silikonstift.
 
Lite OT men inom samma ämne

OM man sätter in en kupévärmare för att tina de tre av fyra dörrar som frusit i bilen för att slippa skicka tre ungar genom förardörren.
Se till så du inte sätter i kontakten i det uttaget vid garaget som någon (dvs dåvarande sambo) kopplat in i rörelsedeckaren till utebelysningen.
 
Lite OT men inom samma ämne

OM man sätter in en kupévärmare för att tina de tre av fyra dörrar som frusit i bilen för att slippa skicka tre ungar genom förardörren.
Se till så du inte sätter i kontakten i det uttaget vid garaget som någon (dvs dåvarande sambo) kopplat in i rörelsedeckaren till utebelysningen.
Någon får mycket motion av att stå ute och vifta med armarna utanför garaget hela natten. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 042
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 117
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 527
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp