Tips på bra löparskor

En sak att titta på när det gäller blånaglar är också sockarna. Jag fick blånaglar av för trånga sockar på min förra halvmara. Det fanns gott om plats i skorna eftersom jag alltid köper en storlek "för stora" löparskor, men sockarna var aningen för spända över fötterna, och det lilla trycket räckte för att jag skulle tappa tre naglar efteråt.

Tack för tipset, det ska jag tänka på! Tappa naglar är vidrigt.......
 
Det är inte bara jag märker jag som behöver inhandla skor i djuraffären, platta ankfötter med utsidesknölar
Då finns det inte mycket att välja på i löparskoväg
Mitt favoritmärke är Mizuno, helt underbara skor som får hålla säsongen ut
Men jag handlar på löplabbet för att få hjälp med skor så att det blir rätt och det har det blivit de gånger jag har handlat där
 

Liknande trådar

Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
907
Senast: Gulis
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
801
Senast: Rosett
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 003
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 370
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp