Tips på FT-hinder önskas!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Maddis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 913
M

Maddis

Ridklubben ska bygga nya hinder till sin FT-bana, har ni några roliga och bra förslag på hinder skulle jag bli mycket tacksam :bow:

Kasta gärna med en bild om ni har! Handritad eller fotad har ingen betydelse ;)

Sv: Tips på FT-hinder önskas!

jag har lagt ut bilder på hela terrängbanan från JEM 2006 i en tråd under "fälttävlansgnägg" där kanske det finns lite inspiration :idea:

annars finns det ju en hel del bildtrådar här åxå :)

Ridklubben ska bygga nya hinder till sin FT-bana, har ni några roliga och bra förslag på hinder skulle jag bli mycket tacksam :bow:

Kasta gärna med en bild om ni har! Handritad eller fotad har ingen betydelse ;)

Det finns ett par trådar i ämnet med länkar till klubbar som har bilder på sina hinder. Kolla där!

:o Doh!

Snacka om att göra en nybörjarklassiker! :rofl:

Tack för svaren!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 314
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: linlar1
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 034
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 042
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka