Bukefalos 28 år!

Tips på tapet

Jag har redan bestämt att det blir en av dem 😁
Nu får sambon snabba sig hem från jobbet så jag kan visa.
Har inte ens berättat att jag vill ha en tapet, blir en kul överraskning för honom.
Jag hittar på, han får utföra 😁
Komihåg att kolla på eBay. Där har jag köpt tapeter till mycket mycket lägre priser än i Sverige. Och t ex Pip kan man köpa till halva priset i Holland.
 
Mardgomma_Image_Flatshot_Item_1470.jpg
Vad heter den?
 
Har lite beslutsångest om vi ska ta den ovan eller denna 😅
Gillar det gröna i den ovan och gillar blommorna i denna.
Gnnnhhh 😂
Sambon är nöjd bara det är döskallar med 😁

949.jpg
 
Jag var precis tvärtom. Som barn skulle det vara mörkblått och svart, jag lekte krig och använde mina dockor till plågsamma dockförsök som en äkta psychounge 😂

Sen blev jag vuxen, älskar rosa, fluff, enhörningar och my little pony 😁
Det finns ju rätt lagom diskreta enhörningstapeter med :angel: tror jag hittade grå sådana med.. om det var vita eller ljusgrå enhörningar någonstans.
 
Det finns ju rätt lagom diskreta enhörningstapeter med :angel: tror jag hittade grå sådana med.. om det var vita eller ljusgrå enhörningar någonstans.

Blir inga enhörningar alls, döskallar, mörkt och dramatiskt kommer det bli 😁

Visa bifogad fil 69964Jag bytte en dassig grå tapet och en vidrig svart fondtapet med lila och silverfärgade (?) blommor mot ljust, ljust, och lite grönt :love:

Mörkt, mörkt och mörkt är mer vår grej.
Drömmer om ett helt svart sovrum, svarta tapeter, lister, fönsterbrädor, karmar osv 🖤
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 641
Senast: Voeux
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 630
Senast: Marty
·
Hemmet Vi har snedtak plus lutande väggar i vårt sovrum (så väggen är kanske 1,4 m hög tills dess att taket tar vid) och numera två fula...
Svar
16
· Visningar
1 683
Senast: Efwa
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp