Det låter verkligen inte bra @inverterad
Hoppas att saker och ting rättar till sig både på matfronten och privat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Familjemyyyzz.Vi är ju FÖRÄLDRAR. Alltså ska vi äta svenska Tacos ikväll (myglar in refried beans, älskar det) och skippar isbergssalladen som ingen ändå gillar.
Åh, har jag riktigt mycket tur får jag se IDOL med BARNET också. oavsett kan det inte vara värre än Fångarna på Fortet.![]()
Familjemyyyzz.![]()
![]()
![]()
Har haft en jättefin fredagkväll. Hade ett gäng vänner över, vi lagade potatis-purjosoppa till ett helt kompani, och trattkantarellmackor i ugn med parmesan. Rödvin till det, äppelsmulpaj med vaniljvisp till efterrätt och sedan sällskapsspel resten av kvällen![]()
Matmässiga och privatmässiga misärdagar. Gorbyspirog, nudlar i kopp, fil och havrefras, och mackor. Det enda riktigt goda på hela veckan var sushirullar med lax och rotfrukts-kimchi.
Jag hoppas på en ljusning i den mörka mat-tunneln inom kort. Det här är för deppigt alltså.
De öppnade i mitten av april! Det var dock café förr också, ett syskon till Lite Off tror jag att det var. Kul att du gillade det!Idag fickade jag på Café Eida @Mineur , det du tipsade om. Insåg att jag har fikat där med min kära mor en gång, men det var nog när förra ägarna hade det. Eller hur länge har det funnits i nuvarande form? Gott var det i vart fall!