Alltså, vanligt smågodis i vanliga affärer. De rosa sorterna, även röda är bra.![]()
Men alltså, jag kan inte komma på en enda rosa sort ...
Inte lakrits eller choklad. Räknas geléhallon dit? (vad kallas den där rosa dieten)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, vanligt smågodis i vanliga affärer. De rosa sorterna, även röda är bra.![]()
Gelehallon, rosa surisar av olika slag, de röda/rosa av alla möjliga sorter som finns i flera färger. Vad de heter har jag aldrig funderat närmare på. Jag tror att de har så fåniga namn att jag helst inte vill lära mig dem. Man kollar över allt smågodiset och plockar ut de röda och rosa sorterna, helt enkelt. Man behöver inte veta vad de heter för att göra det, ju!Men alltså, jag kan inte komma på en enda rosa sort ...
Inte lakrits eller choklad. Räknas geléhallon dit? (vad kallas den där rosa dieten)
Tur att du inte har svårt med färgseendet med sådana preferenser - tänker att det kunde blivit lite svårt att sortera på färgGelehallon, rosa surisar av olika slag, de röda/rosa av alla möjliga sorter som finns i flera färger. Vad de heter har jag aldrig funderat närmare på. Jag tror att de har så fåniga namn att jag helst inte vill lära mig dem. Man kollar över allt smågodiset och plockar ut de röda och rosa sorterna, helt enkelt. Man behöver inte veta vad de heter för att göra det, ju!
Gelehallon, rosa surisar av olika slag, de röda/rosa av alla möjliga sorter som finns i flera färger. Vad de heter har jag aldrig funderat närmare på. Jag tror att de har så fåniga namn att jag helst inte vill lära mig dem. Man kollar över allt smågodiset och plockar ut de röda och rosa sorterna, helt enkelt. Man behöver inte veta vad de heter för att göra det, ju!
Ja, det är ren tur! Vi har färgblindhet i familjen. 50% av mina söner blir färgblinda, och 100% av min mammas söner. Men jag har turen att vara hennes dotter.Tur att du inte har svårt med färgseendet med sådana preferenser - tänker att det kunde blivit lite svårt att sortera på färg![]()
Just ja, du fick några över! Det hade jag glömt.Eftersom jag i smågodisfall just tar lakrits och choklad så har jag aldrig ens noterat de rosa sorterna. Nu slutar vi att prata om godis. Vill du ha en energibar???
![]()
Du skickar aldrig den delen av familjen för att köpa smågodis till dig va?!Ja, det är ren tur! Vi har färgblindhet i familjen. 50% av mina söner blir färgblinda, och 100% av min mammas söner. Men jag har turen att vara hennes dotter.
Smågodis är en mycket personlig sak, som inte kan överlåtas.Du skickar aldrig den delen av familjen för att köpa smågodis till dig va?!![]()
Turtifrutti har en rosaröd sort bland lösgodiset som är jättegoddet finns andra färger i samma fack men dem tar man inte!
av alla möjliga sorter som finns i flera färger
Rena rama lyxmåltiden!Tydligt!![]()
Igår åt jag, liksom @Killaloe, bröd och hushållsost till middag. Brödet var dock inte särskilt torrtSedan åt jag en kall köttfärsbiff. Med händerna.
Ju giftigare desto bättre.Det förvånar mig att rosa/rött lösgodis kan diskuteras utan ett omnämnande var färgen kommer ifrån...![]()
Ju giftigare desto bättre.
Lössigt göttigt![]()
Vad konstigt, skärmen flimrar vid ditt inlägg.Det förvånar mig att rosa/rött lösgodis kan diskuteras utan ett omnämnande var färgen kommer ifrån...![]()