Tittar in i ditt kök. 22.

Status
Stängd för vidare inlägg.
B431FF0C-AAB1-4881-BA39-CF50DE62AE49.jpeg


Ett urval, har klämt 20 små piffiga rätter och ett luxuöst VLIN-paket. Är i mathimlen.
 
Idag har jag ätit det bästa julbordet någonsin! :love:
Det var ett mindre, väldigt enkelt julbord. Arrangören hade verkligen valt produkterna med omsorg, vilket märktes! Allt var svenskproducerade, och de eftersträvar att i allra högsta grad servera närproducerat, och då också gärna ekologiskt.
Passar min matfilosofi perfekt!

Nu sitter jag och jäser i soffan hemma.
 
Abstinens !!! Min gamla trotjänare har gett upp andan...I närmare 20 år har den pliktskyldigt levererat min morgon espresso. Ersättning beställd men tar lite tid.:(
 
Pimpad fryspizza här :meh: fan vad jag hatar väggen, det är tungt nu. Försöker hålla mig vid liv till jul... då ska jag sova. Julmaten kommer jag att köpa färdigt det mesta, pallar inte att greja med gravad lax osv. Dock har jag ett rökeri ett stenkast bort här som har gudomlig gravad lax också plus att mejeriet är ju bara på andra sidan lägdan så jag har ju tillgång till lyxost till jul/nyår också... så jag överlever nog matmässigt helgerna iaf ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 035
Senast: Bexzor
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 500
Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Rosett
·
Hemmet Önskar smarta tips och idéer på förvaring i litet kök. Vet att det finns smarta prylar som man kanske inte själv visste fanns eller har...
2
Svar
25
· Visningar
1 159
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp