Nej, jag är på VAK i GävleÄr du på den i Stockholm? Vi skickade vår jurist dit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag är på VAK i GävleÄr du på den i Stockholm? Vi skickade vår jurist dit![]()
Jag åt lite keso och diverse nötter och torkad frukt innan kulturevenemang (underbart! Internationell Författarscen med Sarah Perry, jag är djupt förälskad) - och en ny sorts Loka som hette melon/lime och var ruskigt god. (Sällskapet är ca 165 tror jag men bär rätt ofta lite klack. Perry själv skulle jag tro tangerar 178. Ingrid Elam som intervjuade är rätt kort tror jag men hade bedårande små blå broderade kängor med liten rar klack.)
När jag kom hem kokade jag ett broccolistånd (TIHI) och åt till något hekto skagenröra. Ensam. Jag är 170.
Åh, jag är 173. Vad är gränsen för mat-tråden?
Åh, jag är 173. Vad är gränsen för mat-tråden?
Åh, berätta! Gärna om både pajen och osten!Igår gjorde jag palsternackspaj med den hemgjorda cashewosten. Mycket gott! Även om skalet blev lite smuligt för att jag dängde i för mycket kikärtsmjöl. Vitkålssallad till.
Osten består av blötlagda och malda cashewnötter som blandas med lactobacillus och lite salt. Läggs sedan i silduk och får stå i kylen med tyngd på i några dagar.Åh, berätta! Gärna om både pajen och osten!![]()
Tack!Osten består av blötlagda och malda cashewnötter som blandas med lactobacillus och lite salt. Läggs sedan i silduk och får stå i kylen med tyngd på i några dagar.
Pajen är fylld med kokta palsternacksskivor och en blandning av ost (färskost i originalreceptet) och veg. matlagningsgrädde, salt och peppar som hälls över. Förgrädda pajskalet.
Jag är 175 i strumplästen. Det är kört för mig, va?![]()
Det var det! Hade jag inte hejdat mig hade jag tryckt i mig alltihop idagAmen fy farao vad gott det där lät då!![]()
Bör vi inte ha en övre gräns för oss damer ändå?Uppåt har vi ingen gräns![]()