Semper!Ah. Vilken mjölmix använde du? Finax?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Semper!Ah. Vilken mjölmix använde du? Finax?
Knappast något att klandra "smeten" för - jag menar, vem vill bli klämd och bränd mellan två taggiga metallplattor?!
Semper!
Aha! Leilas (den blå) gillar jag bäst.
Någon måste ju stå på deras sida!Tar du smetens parti??
Jag köpte den minsta förpackningen jag hittade bara eftersom det mest var en engångsgrej![]()
Någon måste ju stå på deras sida!
Jag vet, men det får du väl inte säga i det här landet?!Du är så jäkla PK. Pannkaks/våffel-Korrekt![]()
Lunch på spinneriet idag - så löjligt gott idag.
Fiskfärsbiff med räkor, riven pepparrot och brynt smör. Dillad Amadinepotatis och örtcreme. Krispiga sockerärtor till, samt foccacia och råkost. Avslutade med en rabarber, kardemumma och mandelbulle. Kan nog varit bästa lunchen jag ätit där
Middag fick jag tyvärr äta hemma (hade kunnat äta på spinneriet alltid) men var inte superhungrig så det blev en potatisrulle med sötpotatis, vanlig potatis och rotselleri fylld med färskostcreme.
Ja precis! Älskar det ställetÄr det Spinneriet i Lindome?
Visst är det kul att dom bestämde sig för att öppna i kba av alla matkonservativa ställen?!
Ja, jag har ju en bit att köra efter själva hämtningen också. Bowl var ju bra på det viset.Visst är det kul att dom bestämde sig för att öppna i kba av alla matkonservativa ställen?!Deras softbuns var fenomenala fast dom vinner nog på att ätas på plats
![]()
Ja det är ju samma för mig så bowl är superbra take awayJa, jag har ju en bit att köra efter själva hämtningen också. Bowl var ju bra på det viset.
Helt slående alltihop, redan utifrån ser man ju att det är något helt annat än de andra asiatisk-ish ställena! Jag fattade att det måste vara den du hade nämnt när jag såg den.
Imorgon ska jag pröva min lycka med morgonfika på Kaffebaren. Jag bedömer att det är det minst riskfyllda alternativet under omständigheterna.
Kaffebaren har lite grejer som ser roliga ut på fb i alla fall. Tex något knallblått. Känns lite som fiket vid Science fictionbokhandeln i civilisationen, av fb att döma i alla fall. Har de hyfsat bröd, hyfsat kaffe och tex en avocadomacka, kommer jag att vara tillräckligt nöjd.Ja det är ju samma för mig så bowl är superbra take away
Jag tyckte kaffebaren var helt okej - iaf deras kaffe och chokladbollSå hoppas det inte är en alltför stor besvikelse
(svårt läge där dock känns det som? Har ju varit så många olika ställen som fått slå igen som legat just där)
Synd att inte stationsbageriet direkt inbjuder till att sitta kvar och fika tycker jag. Tydligen hade dom mer av ett fik förut som inte gick så bra (det var lite dålig timing osv)