Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vågar jag fråga vad för smak det är på ugglorna!?Tågbyte i Köpenhamn, köpte lokal öl till oss och blå ugler som present till värden hemma på västkusten.
Vågar jag fråga vad för smak det är på ugglorna!?
Jag som skrattade åt skum mus med punschsmak häromdagen. Kukugglor var ju ännu bättre!
... jag vet inte!Men (utan att ha googlat färgämnet) jag tror att de är veganska!
Kan återkomma senare.
Innehåller spår av byg. Vad är byg? Min danska är fruktansvärt dålig.
Litar ALLTID på Swacos-tjejen!Låter som enchiladas tycker jag!
MVH Lita på swacos-tjejen!
Låter som enchiladas tycker jag!
MVH Lita på swacos-tjejen!
Hoppas den uppfyller förväntningarna! Jag gillade den och har, när jag tänker efter, fortfarande 4 portioner i frysen. Skönt med tanke på nuvarande snorighetsgrad :PIkväll tänkte jag ge mig på den lasagne med getost och lamm som någon (förlåt, jag har helt glömt vem!) här i tråden tipsade om. Jag har oerhört höga förväntningar!
Men hallå! Kukugglor!! Det måste jag köpa ett lager av nästa gång jag åker till Danmark. Dessutom i den fantastiska kulören ollonblå.Tågbyte i Köpenhamn, köpte lokal öl till oss och blå ugler som present till värden hemma på västkusten.
Nu är jag ju inte @Mineur men vi brukade alltid steka strimlad lövbiff i någon rolig kryddblandning och sen ha det med grönsaker och sås i pitabrödHörru SWACO, vad gör man med lövbiff som borde gå åt? Enda jag kommer på är bulgogi eller biffnudelsallad. Åh, stora SWACO, Hilfe!
Viiiilket..?![]()
Red Fellas nere vid Malmö C typ.Eller hur! Jag funderade en lång stund innan jag insåg att sallad på lokal inte är mitt område.
Red Fellas nere vid Malmö C typ.
Något som sköter sig själv i ugnen? Paj kanske? Eller typ lax/kyckling med ugnsrostade grönsaker?Ätit rostat bröd hela dagen och mår illa, fattar inte hur folk kan leva på mackorHar inga färdigrätter hemma, förslag på matlagning utan användning av spis?