Steker pannkakor som jag tänker äta med björnbärsmarmelad och kanel.
Låter ju skitgott rent ut sagt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Steker pannkakor som jag tänker äta med björnbärsmarmelad och kanel.
Var där några tranor? @em76
Köpte liksom nya igår.Blev tokig på att inte ha ordentliga lådor!
Jag gör det för att det står så på påsen och jag är lite dum och ifrågasätter inget?Varför? Eller jag fattar ju principen men har aldrig hört talas om att pastörisera innan groddning. Gör du det med allt?
Är själv inne i en groddperiod och äter alfalfagroddar varje dag. Hittills inget ovälkommet som har växt till sig i burkarna.
Jag vill ha pannkakor snart! De ska vara löjligt goda och innovativa. De måste inte vara av den vanliga svenska sorten.
Vem har ett enastående pannkaksförslag?![]()
Krabbelurer?! Som i Bagare Bengtsson bor i staden, bakar kakor hela dagen?Krabbelurer gillas här. Äts med nån typ av spanska jordgubbar till orimligt lågt pris.
Jag visste inte att sådana finns utanför Diktens Värld.Krabbelurer?! Som i Bagare Bengtsson bor i staden, bakar kakor hela dagen?
Marockanska pannkakor! Verkar så gott och äts med typ rossirap eller nåt annat spexigt om jag inte kommer ihåg helt fel (såg ett recept nyligen!)Jag vill ha pannkakor snart! De ska vara löjligt goda och innovativa. De måste inte vara av den vanliga svenska sorten.
Vem har ett enastående pannkaksförslag?![]()
Jag visste inte att sådana finns utanför Diktens Värld.
Marockanska pannkakor! Verkar så gott och äts med typ rossirap eller nåt annat spexigt om jag inte kommer ihåg helt fel (såg ett recept nyligen!)