Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat en ny vara, nagot jag saknat hela mitt liv utan att veta om det; maple butter.Lonn "smor" alltsa.
nagot Sa fantastiskt gott! Jag kommer nu att leva pa smorgas eller sotpotatis med maplebutter I rested av mitt liv.
![]()
Jag har ätit renskavspanna med både gula kantareller och (torkade) trattkantareller i. Till det ugnsbakad mandelpotatis, ugnsbakad persiljerot och så rårörda lingon med konjak i. Vatten till, nu kaffe och en ruta mörk choklad.
Möjligtvis i Petruskas kök, men när man smälter bort på dagarna i värmen, inte hittar en enda kantarell för att det är snustorrt överallt och man kan gå i linne och knäkort efter skymning och tycker att det är behagligt varmt, då är det banne mig inte höst. *mutter mutter*Det har bestämt gått och blivit höst!
Nu gjorde mina smaklökar dubbelvolt! Det låter skamlöst gott, i synnerhet kombon du nämner med sötpotatisen...![]()
Mustiga grytor med Karl Johansvamp och enbär.....
Nu blev jag sugen på porterstek med hasselbackspotatis... Måste vara pratet om enbär som triggarJag hade enbär i renskavspannan.![]()
Det ar Lonn sirap som Kokats Ihop till en smorig farg och konsistens. Vansinnigt gott och lustigt nog inte for sott. Jag tar garna en klick pa en teskedoch en rejal klick pa sotpotatis ar himmelskt.
Jag ska definitive prova konjaken I lingon. Det later jatte gott ... Och lite lagom "syndigt"![]()