"Tjattertrådar"

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Tjattertrådar"

Tjattertråden kunde gott och väl ha varit kvar tycker jag, den skapades ju enbart för att tjattras i, det visste ju alla innan dom öppnade tråden.
Det var mer dom andra trådarna på gnägg som har andra ämnen som blev söndertjattrade jag tänkte på och det har jag en känsla av att du också egentligen förstår eftersom hela denna tråden har handlat om det ;)
 
Sv: "Tjattertrådar"

Kom igen tanter o tjejer...en nya "forum-era" har skapats!

Från och med nu så kommer vi endast ta upp seriösa saker, skitsnack får vi hålla på med någon annanstans....

Finns det gott om gamla, torra russin så gör det....:smirk:
 
Sv: "Tjattertrådar"

påff skrev:
Tjattertråden kunde gott och väl ha varit kvar tycker jag, den skapades ju enbart för att tjattras i, det visste ju alla innan dom öppnade tråden.
Det var mer dom andra trådarna på gnägg som har andra ämnen som blev söndertjattrade jag tänkte på och det har jag en känsla av att du också egentligen förstår eftersom hela denna tråden har handlat om det ;)
Jag hade missat att det handlade om trådar på Gnägg, trodde det handlade om seriösa trådar som vart sönder tjattrande oavsett forum? :confused:
 
Sv: "Tjattertrådar"

Jo det gjorde det väl men saken är ju den att 99.99% av dessa trådar har skapats/legat på gnägg.
 
Sv: "Tjattertrådar"

antiloop8 skrev:
skitsnack får vi hålla på med någon annanstans....

Precis som tex Msn , Chatten, PM osv och det är mycket underligt att dessa funktioner inte tycks fungera för just er eftersom dom fungerar för dom flesta andra här på buke:angel:
 
Sv: "Tjattertrådar"

Här är en ny ide´. du kan väl kolla på IP numret vem jag är då :idea:
(utan att bara gissa nu då)
 
Sv: "Tjattertrådar"

antiloop8 skrev:
Från och med nu så kommer vi endast ta upp seriösa saker, skitsnack får vi hålla på med någon annanstans....

Finns det gott om gamla, torra russin så gör det....:smirk:

Skitsnack vet jag inte om någon har skrivit något om alls, det är väl något som definitivt inte passar på Buke oavsett var man lägger tråden?

Får jag fråga hur man är om man är gammal och torr? Är man det om man kritiserar det du och flera andra hållit på med i flera trådar?
 
Sv: "Tjattertrådar"

Snuffsan skrev:
Också kom det nya påhopp på mig igen. Sluta nu Martha!!! Du ger mig skulden för allt som händer på Buke. Väx upp för fan!

Jag tog upp det här därför att jag ser det som ett problem. Om det sen är du eller någon annan som tjattrar sönder trådar. Men jag tycker ni visat klart och tydligt själv vilka det är som gör det.


Jag har inte gett dig skulden för hela buke.....men man skall inte kasta sten i glashus....det konstiga är ju att NU.....är du tjatterpolis helt plötsligt....lite svårt för mig att smälta.

Du ska inte ta saker personligt...så som du menar att andra inte skall ta det.....du brukar heller inte vara sen med att skriva ut just MITT namn :angel:
 
Sv: "Tjattertrådar"

break_a_leg skrev:
Skitsnack vet jag inte om någon har skrivit något om alls, det är väl något som definitivt inte passar på Buke oavsett var man lägger tråden?

Får jag fråga hur man är om man är gammal och torr? Är man det om man kritiserar det du och flera andra hållit på med i flera trådar?

Med skitsnack i detta sammnhang menar jag nonsenssnack :)

När man är gammal o torr så kan man inte glädjas åt andras glädje. Sådana människor finns överallt, det är trist men de finns även här på Buke.
man behöver inte vara en torrboll för att man kritiserar vårat nonsenssnack men grejjen är ju den att jag har ALDRIG fått något PM där någon är irriterad för att tex. jag och Humlis har snackat på om något :confused:

OBS! Nu tog jag Humlis som ett exempel bara!
 
Sv: "Tjattertrådar"

Hur ska folk ha det? Vissa ggr blir folks sk*tförbannade för att de får PM av andra användare med kritik, här sitter du och säger att du aldrig har fått något PM...

Jag har aldrig skickat PM till någon i negativ bemärkelse, varför ska man inte kunna säga vad man tycker direkt i en tråd?
 
Sv: "Tjattertrådar"

antiloop8 skrev:
jag har ALDRIG fått något PM där någon är irriterad för att tex. jag och Humlis har snackat på om något :confused:

Det har inte jag heller fått. Visst kan man ta upp det i en tråd som break a leg sa, men om det är så många som anser att det är ett visst antal som JÄMT tjattrar sönder trådarna, så borde väl folk kunna skicka ett PM först och tala om vad dom tycker??

I vanliga fall är det ju alltid snack om att det skall tas saker hit eller dit via PM.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Du tycker inte det är en viss skillnad på att ta "när ska du och jag ses på ridbanan, och glöm inte klappa din hund från mig" och "nu tycker jag att det räcker med tjatter i seriösa trådar som flera här ägnar sig åt", det första är helt klart till en specifik person och vem mer än den personen bryr sig??, det sista är till flera vilka inte är namngivna men flera kanske tar åt sig av, att skriva ut det är väl då bättre än PM då det kan läsas av flera.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Och du tror på fullt allvar att Martha och Antiloop skulle tycka att det är ok att jag pm:ar ? Och att de skulle bry sig om det? :rofl:
 
Sv: "Tjattertrådar"

Skulle du inte ha semester från buke en månad? :angel: :p

Nu har ju gunnar klartgjort att det är ok med tjattertrådar men inte att man tjattrar sönder seriösa trådar. Alltså kan vi lägga ner denna diskussion nu...

Snuffsan, påff, mycket_irriterad mfl slipper tjatter i trådarna, medans vi tjattrare kan göra det i egna trådar.

. Problemet löst... alla nöjda och glada eller?
 
Sv: "Tjattertrådar"

En diskusion slutar väl när inte någon har något mer att säga inte när du tycker att det är dags att lägga ner??
Just nu har det väl vänt sig till att det är helt otroligt att någon kan ha stört sig på detta UTAN att ha skickat PM men istället ha mage att tala om det i en tråd,???
 
Sv: "Tjattertrådar"

Vad är ditt problem?

Fortsätt du skriva i tråden om du känner för det, det bryr väl inte jag mig om?

Jag däremot anser att ämnet är slut diskuterat för min del eftersom Gunnar har sagt "var skåpet ska stå" och som löser grundfrågan, alla nöjda och glada alla får utrymme att tjattra men ni slipper det i de serösa trådarna...

Nu är det bara en massa tjatter på personlig nivå.... som inte har med huvud frågan att göra överhuvud taget, dvs var det är tillåtet att tjattra....
 
Sv: "Tjattertrådar"

Jag har inga problem har du?

Så bra, jag fortsätter skriva om jag känner för det och du skiter i det och anser vad du vill (och borde med din åsikt sluta skriva eftersom diskusionen är avslutad??).

Överrens??
 
Sv: "Tjattertrådar"

Ja, sluta skriva i ämnet ska jag. Men tänkte att man istället kunde skriva om användares attityd och vänlighet... Tror jag ska starta en tråd om det.... Vill ju inte tjattra sönder denna...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 062
Senast: Hedinn
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 247
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 560
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp