"Tjattertrådar"

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Tjattertrådar"

A_K_N skrev:
Inlägget var väl inte enbart direkt till dig.
Ibland kan jag sakna en funktion som gör att man kan svara i en tråd utan att svara en specifik användare. Men nu ansåg jag att ditt inlägg var det som passade bäst att svara på ;)Ok, det köper jag.

Och javisst, du har sagt att du ska ändra på dig.
MEN....
Du har aldrig sagt att du HAR ändrat på dig, eller hur?Nej, det har jag inte. Men jag förstår inte vad du menar med det.

Det är ju tyvärr fler än du som ofta legat precis på gränsen.Jo det vet jag också.
Hade ni varit barn hade jag sagt att ni testar hur långt ni kan gå innan det brakar löst totalt ;). Jag kan förstå att de på Ungdom håller på så, men när vuxna gör det har jag lite svårt att förstå poängen.Hänger inte riktigt med på vad du menar. Förklara gärna. TYVÄRR!

Jag kan väl oxå få säga min åsikt utan att bli beskylld för att ha "ömma tår" Kändes som att det var direkt till mig och undrade vad för öm tå jag trampade på. ;)

tio tecken.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Ok, då vet jag vad du menar för tråd. Kan inte ens komma ihåg att jag skrivit i den. Kanske inte ens har det.

Trodde du menade att det kommit en ny tråd i helgen, därför fattade jag inget eftersom att jag inte varit hemma.
 
Sv: "Tjattertrådar"

*Knappen*
Hej å hå... en hel tråd (till)... :crazy:
Jag erkänner att jag är skyldig till att en och annan tråd ballat ur, men jag har svårt att minnas att jag så många gånger varit inblandad i att bestämma personliga möten eller direkt personligt snack, då snarare allmänt svammel... Om än oseriöst!

Men om det nu är så många som stört sig på mig mfl. i det avseendet, så kanske man skulle tagit upp frågan tidigare? Jag har aldrig hört någon "klaga" förrens Snuffsan gjorde det?! :confused:
Och att jag använder massa konstiga smily´s har jag bara fått en himla massa positva reaktioner på?

Förövrigt verkar jag ha missat alla dessa trådar med mer personliga partstunder, som passar mer i PM?
 
Sv: "Tjattertrådar"

kuli.gif
 
Sv: "Tjattertrådar"

Men som du nu ser är det uppenbaligan många som har stört sig på det och det var väl bra då att Snuffsan lyfte det till ytan, så att det kom till er kännedom.

Tidigare tyckte att dina smilysar var roliga, men det har blivit att för mycket av dem så nufölrtidinen sällar jag mig till dem som tycker de mest är ett störande moment,
 
Sv: "Tjattertrådar"

Men det är ju jättbra att Snuffsan talar om sånt...för nu kan ju alla andra tala om vad DOM retar sig på i alla trådar.... :D :bow:
 
Sv: "Tjattertrådar"

Atar att det mest stör dig att det var Snuffsan som tog upp ämnet, det hade nog inte varit lika jobbigt om det hade varit någon helt annan eller hur??
 
Sv: "Tjattertrådar"

Det är ingen omöjlighet.....å andra sidan så skulle det ju vara "lättare" om det inte var nån som tjafsar själv som kommer med "klagan"...
JAG skulle inte kunna klaga om jag sjäv vore likadan......men folk är ju olika..... :angel:
 
Sv: "Tjattertrådar"

Också kom det nya påhopp på mig igen. Sluta nu Martha!!! Du ger mig skulden för allt som händer på Buke. Väx upp för fan!

Jag tog upp det här därför att jag ser det som ett problem. Om det sen är du eller någon annan som tjattrar sönder trådar. Men jag tycker ni visat klart och tydligt själv vilka det är som gör det.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Nu handlade det iofs inte om tjaffsa utan om tjattra sönder trådar, det har du varit med om och gjort i fleratrådar den sista tiden, men jag tror du får svårt att hitta en enda som hon har tjattrat sönder med helt ovikkommande saker.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Jag menar bara att det verkar inte lika intressant att starta en ny tjattertråd om den inte får ligga på gnägg. På senior försvinner den i mängden och det blir ju inte lika kul :angel:
 
Sv: "Tjattertrådar"

mycket_irriterad skrev:
Men som du nu ser är det uppenbaligan många som har stört sig på det och det var väl bra då att Snuffsan lyfte det till ytan, så att det kom till er kännedom.

Tidigare tyckte att dina smilysar var roliga, men det har blivit att för mycket av dem så nufölrtidinen sällar jag mig till dem som tycker de mest är ett störande moment,

Jag bad om ursökt och förklarade att jag inte fått med mig att jag vet ett störande moment i någras ögon... och vad är många? Får flera Pm om att mina smilys är roliga och inte ett enda där någon ber mig "ta det lite lugnt med dem"... ??

Och vad tycker du jag ska göra då? Sluta tjattara, använda smily´s för att några tycker det är jobbigt? Eller fortsätta som förut, vilket en hel del tyckte var kul och underhållande? :smirk:

Men bra, det är noterat vad du och några till tycker!
 
Senast ändrad:
Sv: "Tjattertrådar"

En sådan tjattertråd har ingen betydelse om den ligger på gnägg eller senior. Den blir PRECIS lika rolig ändå.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Vaddå taskig attityd? Det är ni som har en taskig attityd här. Det är ni som vägrar ta till er kritiken. I synnerhet Martha som, precis som Mycket Irriterad skriver, inte kan ta till sig det eftersom det kom från mig. Oavsett vad andra här tycker.

"Du och några till" skriver du, tja, det är ganska många, däribland Gunnar som tycker så.
 
Sv: "Tjattertrådar"

Snuffsan skrev:
Vaddå taskig attityd? Det är ni som har en taskig attityd här. Det är ni som vägrar ta till er kritiken. I synnerhet Martha som, precis som Mycket Irriterad skriver, inte kan ta till sig det eftersom det kom från mig. Oavsett vad andra här tycker.

"Du och några till" skriver du, tja, det är ganska många, däribland Gunnar som tycker så.
Efter att ha läst inlägget en gång till insåg jag vad det stod och tog bort taskig attityd! :D
Jag har inte vägrat ta till mig något alls, utan ifrågasatte hur jag skulle göra... Om några tycker en sak är bra och några tycker den är dålig, vems linje måste jag knalla då??
Och tja, ganska många... det är även ganska många som tycker det är kul och så himla ofta har jag inte varit inne på de senaste att jag kan ha hetsat upp hela buke med studsande smilysar! Har varit kraftigt Sims-beroende...
 
Sv: "Tjattertrådar"

Humelibumlan skrev:
Jag har inte vägrat ta till mig något alls, utan ifrågasatte hur jag skulle göra... Om några tycker en sak är bra och några tycker den är dålig, vems linje måste jag knalla då??

Vad sägs om Gunnars linje :idea:
 
Sv: "Tjattertrådar"

shady skrev:
En sådan tjattertråd har ingen betydelse om den ligger på gnägg eller senior. Den blir PRECIS lika rolig ändå.

Men varför tjattrar ni bara sönder trådar på gnägg och inte på senior då?

Det känns dumt att säga "ni" till bara dig för det är inte bara dig jag menar ;)
 
Sv: "Tjattertrådar"

påff skrev:
Vad sägs om Gunnars linje :idea:

Tjattra mindre och inte bara köra in en smily? Tja... det är ju inte så ofta jag kör med personliga snack om mötesplatser och använder jag bara en smily- så visar den vad jag vill ha sagt.. Måste jag skriva det i ord?
Sen har jag fått med mig att det inte är poppis med 200 smilysar i en tråd och inte heller 25 inlägg av ointressant personligt snack!
Men jag hittar ingenstans där Gunnar säger varken si eller så, utan för mycket av något är aldrig bra.. :p
 
Sv: "Tjattertrådar"

påff skrev:
Men varför tjattrar ni bara sönder trådar på gnägg och inte på senior då?

Det känns dumt att säga "ni" till bara dig för det är inte bara dig jag menar ;)
Eh? Tjattertråden lages ju på gnägg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 062
Senast: Hedinn
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 247
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 560
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp