Åh det föll bort, sorry! Mjukost 7 %. Ja gör det, inte minst med hallon och blåbär just15 g av vad?
Ska nog också testa Keso med bär, låter gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det föll bort, sorry! Mjukost 7 %. Ja gör det, inte minst med hallon och blåbär just15 g av vad?
Ska nog också testa Keso med bär, låter gott!
Som jag trodde så hoppade vågen upp 3 kg+ idag. Otroligt mysko. Kanske måste investera i en ny våg? Alt kolla batterierna, men då borde den dö inte visa så radikalt olika siffror. Det är helt omöjligt att jag gått upp nästan fyra kg på 24 timmar. Och nej ingen bråkig mage som skulle kunna inverka.
För mig beror det på hur jag står. Fördelar jag vikten lite ojämnt ger det utslag åt båda håll.
Som jag trodde så hoppade vågen upp 3 kg+ idag. Otroligt mysko. Kanske måste investera i en ny våg? Alt kolla batterierna, men då borde den dö inte visa så radikalt olika siffror. Det är helt omöjligt att jag gått upp nästan fyra kg på 24 timmar. Och nej ingen bråkig mage som skulle kunna inverka.
För mig skulle det där leda till att mat var det enda jag tänkte på.Sjukt stressad av Eatits program. Det ska antecknas, fotograferas, sättas larm var tredje timme och så vidare. Det är skitjobbigt och stressande! Ska träffa dietisten igen om ca två veckor och ska ta upp det då. Hela upplägget leder till att jag stress-äter typ vad som helst och kan inte tänka på annat än vad jag ska äta nästa gång. Jag mår inte alls bra av det här..
Låter som att upplägget inte passar dig.Sjukt stressad av Eatits program. Det ska antecknas, fotograferas, sättas larm var tredje timme och så vidare. Det är skitjobbigt och stressande! Ska träffa dietisten igen om ca två veckor och ska ta upp det då. Hela upplägget leder till att jag stress-äter typ vad som helst och kan inte tänka på annat än vad jag ska äta nästa gång. Jag mår inte alls bra av det här..
Men precis, nu tänker jag bara på mat hela tiden. En aning kontraproduktivt. Hade inga problem med det innan programmet började.För mig skulle det där leda till att mat var det enda jag tänkte på.
Om jag inte tänker på mat (eller annat att stoppa i munnen) skulle jag inte vara varken ständig hungrig eller sugen.
När jag går och handlar köper jag saker jag inte skulle köpt om de inte funnits framför näsan på mig.
Out of sight out of mind
Jag har skrivit till dietisten och fick till svar att det var "vetenskapligt bevisat att det fungerar". Jag är alldeles för trött för att orka engagera mig mer i det just nu..Låter som att upplägget inte passar dig.
Du kanske inte ska/behöver fortsätta i 2 veckor om du mår dåligt av det?
Herregud vilket korkar svar. Det finns väl inget som funkar på precis alla!Jag har skrivit till dietisten och fick till svar att det var "vetenskapligt bevisat att det fungerar". Jag är alldeles för trött för att orka engagera mig mer i det just nu..
Du har ju fortfarande rätt att avsluta behandlingen tänker jag? Dietisten kan ju inte tvinga dig till behandling du inte vill ha.Men precis, nu tänker jag bara på mat hela tiden. En aning kontraproduktivt. Hade inga problem med det innan programmet började.
Jag har skrivit till dietisten och fick till svar att det var "vetenskapligt bevisat att det fungerar". Jag är alldeles för trött för att orka engagera mig mer i det just nu..
Så resonerar jag också. Alla är olika och det här verkar ju inte funka speciellt bra för mig. Kanske blir det bättre längre fram i programmet, vad vet jag.Herregud vilket korkar svar. Det finns väl inget som funkar på precis alla!
Nej, men min arbetsgivare betalar för det så jag känner att jag måste ge det en chans.Du har ju fortfarande rätt att avsluta behandlingen tänker jag? Dietisten kan ju inte tvinga dig till behandling du inte vill ha.
Bara för att det är vetenskapligt bevisat så behöver det ju inte passa just dig och dina behov
Det är väl ingen mening att fortsätta med något som du mår dåligt av bara för att arbetsgivaren betalar? Känns väl som låg chans att du kommer uppleva programmet som positivt när du känner så starkt kring det som nu?Nej, men min arbetsgivare betalar för det så jag känner att jag måste ge det en chans.
Nej, alltså det är ett helt koncept med Eatits dietist och program samt gruppträffar på jobbet. Vill jag ha något annat får jag fixa det själv. Och det känns som att jag testat allt tänkbart utan minsta lilla resultat. Trodde att dietisten skulle komma med individanpassad rådgivning, och det verkar hela tiden som att det kommer sen. Man måste tugga sig igenom deras moduler först och sen kommer "the good stuff".Det är väl ingen mening att fortsätta med något som du mår dåligt av bara för att arbetsgivaren betalar? Känns väl som låg chans att du kommer uppleva programmet som positivt när du känner så starkt kring det som nu?
Arbetsgivaren kanske kan betala för en annan dietist som har ett annat upplägg och inte är programbaserat så som många onlinebehandlingar är?