Bra jobbat!Jag är så lycklig vågen hoppade ner ett hg och jag hamnade på ny lägsta siffra. En siffra jag inte sett sen typ 1990
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!Jag är så lycklig vågen hoppade ner ett hg och jag hamnade på ny lägsta siffra. En siffra jag inte sett sen typ 1990

Det jag får problem med när jag spårar ur är att jag äter massa sötsaker. Men däremot är jag väldigt nöjd med att jag ändå har väldigt normala portionsstorlekar även då, till skillnad från tidigare. Nu känner jag mig lite mer på banan igen och vågen börjar visa neråt igen. Väger inte mitt lägsta i närtid, men ingen mening att gråta över spilld mjölk.
Jag fick tips här om tofu och nudlar med ägg, som jag ätit en del på kvällarna.
Är det någon som har tips på något liknande?
Behöver inte vara asieninspirerat, men gärna varmt, mättande med både protein och kolhydrater och att det ska gå att variera någorlunda (och lite åt det kalorisnåla hållet).
Vegetariskt.
Inte soppa (äter ofta det till lunch).
Jag har förätit mig på omelett.Omelett i olika varianter?
Drug-eggs med nudlar, grönsaker och marinerad tofu/svamp?
Jag har förätit mig på omelett.
Jag lägger på den andra på listan, men vill gärna ha mer variation.![]()
Jag gillar Chinese tomatoe and egg! Det är typ lök, vitlök, ingefära, färska om det är säsong eller krossade tomater och ägg. Går att variera lite beroende på vad man har hemma kryddmässigt och äta som det är eller med typ risJag har förätit mig på omelett.
Jag lägger på den andra på listan, men vill gärna ha mer variation.![]()
Ris, mango, stekt tofu, avokado, gurka, god dressing.
Oumph eller liknande, stekt kål, svamp
Köttfärssås på valfri vegofärs, blomkål/broccoli.
Det är ju så gottSamma härEnda jag ser är kakor, godis osv..
Får testa det, tack!jag veeeeeeeeeeet@Anna-Bella
Just nu fungerar dock werthersoriginal (de sockerfria i tablettaskformen) att ta en när suget är som värst. Det är bara fåtal kalorier och så länge man inte äter alla utan bara en när det är som värst tycker jag det fungerar.
Kanske inte rätt att ge Fusk-tips men just på eftermiddagen när vi har vårt fika på jobbet tar jag en sån för att få sötsuget eller på kvällen. Får hindar mig från att tugga sönder bara![]()