Börjar sakta men säkert trappa ner det jag gick upp efter nyår. Väldigt mycket vätska är det, känns på att strumpresåren lämnar märken runt vaden och ringar sitter åt lite hårdare. Kommer därför väga mig lite mer frekvent ett tag för att se hur diagrammet ändrar sig (för mig hjälper det)
Ligger på 1,0 mg på medicinen, har fem veckor kvar på Ozempic innan jag går över till Mounjaro. Ska bli spännande se om det blir någon skillnad på mående och viktnedgång. Ser bara inte fram emot hämta ut medicinen

Drömmen är ju kunna ligga på en lägre dos Mounjaro än jag verkar behöva på Ozempicen då blir inte prisskillnaden så himla mycket större.
Skaffade abbonnemang på Lifesum igen för att kunna foto-regga måltiderna, ska jag göra det måste det vara enkelt annars ids jag inte. Vet att AI-registreringen funkar sisådär man får ha lite koll, men ju mer man gör det desto bättre borde det bli.
När jag känner det som det inte händer något, då går jag tillbaka till appen och kollar diagrammet och känner fan, det HAR faktiskt skett en ganska stor förändring sen juli.