Jag har testat efter nån youtubefilm men tyckte inte det gjorde nån skillnad alls. Fick bara ont efteråt..Lymfmassage. Ett bra tillfälle är i duschen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har testat efter nån youtubefilm men tyckte inte det gjorde nån skillnad alls. Fick bara ont efteråt..Lymfmassage. Ett bra tillfälle är i duschen.
Jag har testat efter nån youtubefilm men tyckte inte det gjorde nån skillnad alls. Fick bara ont efteråt..
Vätska skulle jag tro i och med att det är mest på kvällar jag har ont av det. På morgonen har det gått ner. Hela jag är rätt vätskig.Är det vätska eller fett förresten? Vätska som gör ont är proppvarning, men fett som gör ont är det mysteriska lipödem som svenska vården inte verkar ha någon behandling för.
Tycker det låter som läge för vården oavsett eftersom du har ont?
Lipödem är satans gåva till oss. Har tackolov inte jätteont av mitt...än.Är det vätska eller fett förresten? Vätska som gör ont är proppvarning, men fett som gör ont är det mysteriska lipödem som svenska vården inte verkar ha någon behandling för.
Tycker det låter som läge för vården oavsett eftersom du har ont?
Woop, woop! Hejja dig!Det hjälpte att klaga på buke, får göra det oftare!86,5 i morse! Efterlängtad ny siffra!! Nu får jag fasen stanna där... eller NEJ, jag menar, inte gå upp igen, stanna är ju inte vad jag vill!

Tack! Det går långsamt ner mot "ridvikt" känner jag, det är min strävan! Kände i tisdags att jag var SÅ sugen på godis, jobbar på plats en dag i veckan och enkelt att smita inom affären ändå... lät bli och tänkte att jag får hålla mig till nästa vecka när jag jobbar på plats, nu ska jag vara ledig så jag får hålla mig till den 14 eller 15 april istället. Jag hoppas jag då kan övertyga mig själv att skjuta fram det en vecka till efter detWoop, woop! Hejja dig!![]()
Jag läste nån artikel om en kvinna med lipödem för ett tag sen. Svullna armar och ben, smärta vid tryck, vården ville inte hjälpa utan tyckte bara att hon var fet. Det kanske inte alls stämmer för dig, men kanske kan vara värt att åtminstone läsa om om du inte redan gjort det.Ja, vården hade varit bra att få hjälp av. Men som sagt, inget intresse därifrån att hjälpa.
Jag har läst på. Men tycker inte det stämmer riktigt ändå. Fast det är klart, man måste ju inte ha alla symtom.Jag läste nån artikel om en kvinna med lipödem för ett tag sen. Svullna armar och ben, smärta vid tryck, vården ville inte hjälpa utan tyckte bara att hon var fet. Det kanske inte alls stämmer för dig, men kanske kan vara värt att åtminstone läsa om om du inte redan gjort det.
Försök plocka undan dem? Nu när påsken är slut men godiset är långt ifrån det har jag lagt undan det i skåp för att inte se och bli frestadJag har tillåtit mig själv att synda denna vecka och har dag är en ny dag att börja skärpa mig igen.
Det är lite jobbigt att se ungdomarnas påskägg drälla omkring i lägenheten men det blev lite morotsslantar när suget slog till.
Nu har jag stretchat lite