I mitt fall så är den löshud jag har på magen

så jag tycker fortfarande att jag är småtjock där, men nope, lutar jag mig 90 grader så märks det att det är lösskinn

så går ju inte göra så mycke åt utan operation, och nått sånt har jag sagt att jag ska vänta ett år innan iaf. (Magen och tuttarna..) Modern blir knäpp på mig när jag greppar magen och stör mig
Sen pendlingsmässigt så binder väl varje gram kolhydrat 3 gram vatten lr då?
Själv är jag i det, visst högst positiva, läget att jag måste upp lite. Under 70kg i morse, och där ska jag inte va.
Men det är ju sååå svårt att ställa om tänket nu när man kämpat så pass länge med att hålla sig i nedgångsläge

samtidigt som jag ju vet att det här funkar för mig och nog skulle jag kunna "ta tag i det" om det drar iväg igen. Men svårt iaf..
Modern börjar bli lite orolig att jag ska bana iväg mer neråt..
Tycker jag ska börja äta mer "normalt", inte massa barer å proteinsaker å så.
Målet är att idag ska bli första dagen sen start som jag loggar över 2000kcal.. har ju såklart ätit mer än så vissa dagar, men inte "på paper". Känns lite jobbigt att kliva över den gränsen. Men underhåll för mig landar där nånstanns på lätt aktivitet.. ugh.
Just nu känns det iaf som att jag kommer att vilja fortsätta logga allt i låång tid framöver