Toalettpapper

En gång råkade jag av misstag köpa toapapper med Bratapfel-doft. Det luktade jättestarkt på hela toaletten, man fick ta ut en rulle i taget ur påsen och sedan försluta den ordentligt! :laugh:

Normalt sett köper jag återvunnet papper i tre lager. På Aldi.
 
Jag var glad och nöjd innan jag var medveten om att det existerade parfymerade bindor. Tacksåmycket!
:wtf::D

Skämt åsido är det ju ruskigt sorgligt att det finns människor som känner att de behöver sådana produkter.
Jag vet inte om de finns kvar nu.... Men fanns för några år sedan.
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Jag kör på Lambi. Precis som @hemlig har jag en sjukdom som gör att det ibland blir mycket toatid. Jag har dessutom väldigt känslig fiffi som gärna får svampinfektioner så jag vill inte använda sandpapper där nere :crazy:
 
Är det här ngt internationellt fenomen? Toapapper med doft?
Aldrig stött på i sverige :)
Man kan ju hoppas... :rofl:

Fun fact: De verkar gilla saker med lukt här. De säljer bara Always-bindor med parfym också (har åtminstone inte sett att båda sorterna skulle finnas). Har köpt då och då och det är hemskt (men jag gillar passformen)...
 
Man kan ju hoppas... :rofl:

Fun fact: De verkar gilla saker med lukt här. De säljer bara Always-bindor med parfym också (har åtminstone inte sett att båda sorterna skulle finnas). Har köpt då och då och det är hemskt (men jag gillar passformen)...
Patfymerade trosskydd finns här också men just toapapper har jag aldrig sett :D
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
331
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
663
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 047
Senast: Sasse
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp