Toalettpapper

Jag gillar icas bäst. Ganska mjukt, men går inte sönder för lätt. Funktion kommer före pris för mig.
 
@cirkus vet jag använder Hello Kitty toapapper :angel:

Själv så kör jag Eldorado då det är tunt och smular i vattnet lätt = vi slipper stopp i avloppet. Innan vi flyttade till huset hade vi Serla för mjukheten men Eldorado funkar. Iaf när man slipper ta ut slamsugningdtjänst 2 ggr om året och slipper oroa sig.
 
Som född smålänning köper man - på papperet - kostnadseffektiva produkter. Som inte alltid uppskattas av alla. Mjuk och mönster tror jag hamnar på ”lyx” och priset hamnar på jajemän.
MAN är ordet. Då slipper du riva upp känsliga hudområden flera gånger om dagen där svampinfektioner lätt får fäste. Jag är rekommenderad av gynekolog att använda riktigt mjukt toalettpapper.

Bra test i ditt andra inlägg dock. :up:
 
En av många affärsideér som jag och kamrater hade i senpuberteten var att trycka upp genomusla dikter på toapapper. Detta var på den tiden man lärde sig språk på toaletten (ei saa peittää) och kunde innehållsförteckningen på sköljmedel utantill.

Tanken med dikterna var att slutanvändaren skulle känna det som en förlösning att få torka sig i röven med dem.
Rim jag kommer ihåg idag är 'hormoslyr' och 'mormor spyr'.

Papperskvaliteten var sekundär i sammanhanget.
 
Jag använder Extra. Återvunnet papper som inte är för tunnt eller fastnar när man torkar sig. Mycket på rullen också så det räcker länge.
 
Jag köper Favorits toalettpapper. Tycker det är bra! Jag beställer även toapapper på jobbet, där vi har blivit ålagda att spara in. Köpte billigt, oblekt papper. ALLA klagade och man fick ta dubbla mängden.
 
Lambi oftast men handlar ibland på Lidl och då köper vi deras mjukaste toapapper kommer inte på rak arm vad de heter men påminner starkt om Lambi iaf dock lite billigare. Haha får spunk när min sambo köper billigt toa papper värsta jag vet 😱
 
Brukar bli serla, för min del så funkar det billigaste men maken klagar då. När han själv köper så brukar det bli mjukaste och dyraste men jag tycker serla funkar som kompromiss.
 
Den som uppfann maskinen som gör mönster på dassapapper måste ha haft en mycket tråkig dag. Eller liv! Det finns så mycket man kan uppfinna och så kommer den på just det där! Personligen förstår jag poängen med mjuka papper, men mönster på, varför?:D

Vi har ICa oftast.
 
Allra bäst är en bidé! Men om jag måste använda papper så väljer jag gärna Icas papper i Sverige och Scottex(Andrex) här i Portugal. Lambi var bra förr, men nu är det mest bara dyrt.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
342
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
671
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Sasse
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
732
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp