Bukefalos 28 år!

"Tömma papperskorg" på mobil?

bettysmatte

Trådstartare
Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....
 
Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....

Prova att leta reda på mina filer eller nerladdade filer och se om det ligger något där och radera det. Ibland händer det att dokument man läser på nätet laddas ner istället för att bara öppnas.
 
Sedan finns ju även frigör utrymme om det är så att du vill ta bort sådant som redan är backupat mot molnet..
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210811_162003_com.google.android.apps.photos~3.jpg
    Screenshot_20210811_162003_com.google.android.apps.photos~3.jpg
    76,4 KB · Visningar: 24
Tack. Papperskorgen var tom...lite snopet.... :confused:
Kanske har du mycket appar du inte använder? De bör väl kunna sno lite lagringsutrymme i sig.
Sedan så lagrar ju vissa appar olika saker i telefonen också.
Jag har tex album för blomsterappar, Instagram osv som jag måste tömma ibland. Blir ju dubbletter av bilderna om man använt en redan befintlig bild eller redigerat en via Instagram. Även den första finns liksom kvar 🙈.
Så leta efter om du har olika album med ev du letter.
 
Måste ha tömts nyss då. Saker tas bort därifrån efter de legat 60 dagar.
Fast jag deletade till och med bilder och filmer IDAG, precis innan jag kikade där. Inte ens de fanns där.

Och är det inte så dumt t.o.m att de bilder som man plockar bort från telefonen samtidigt plockas bort från onedrive? Har för mig att jag har läst att det var så, och tyckte att det var jättedumt.... :crazy:
 
Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....
Min S9 har en papperskorg i själva galleriet där allt jag raderar hamnar. Den töms automatiskt var 30 dag, men ibland går jag in och tömmer den automatiskt också. Såhär:

Screenshot_20210811-173943_Gallery.jpeg
 
Min S9 har en papperskorg i själva galleriet där allt jag raderar hamnar. Den töms automatiskt var 30 dag, men ibland går jag in och tömmer den automatiskt också. Såhär:

Visa bifogad fil 75195
Aha - toppen :) ! Jättebra att veta, och där försvann i alla fall lite från lagring.... Jag hade drygt 100 objekt där, så jag hade väl hoppats på att det skulle göra liiiiiite mer skillnad dock....
 
Fast jag deletade till och med bilder och filmer IDAG, precis innan jag kikade där. Inte ens de fanns där.

Och är det inte så dumt t.o.m att de bilder som man plockar bort från telefonen samtidigt plockas bort från onedrive? Har för mig att jag har läst att det var så, och tyckte att det var jättedumt.... :crazy:
Okej. Ja, då vet jag inte. Verkar vara någon specialvariant då om man ser inlägget från Mineur. Så har inte jag haft vad jag vet. Har bara haft Samsung sämre modeller för jobbet så inte haft problemet på dem..
Däremot hade jag ju hoppats att det med Androids papperskorg skulle hjälpa dig.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 093
Senast: tott
·
IT & mobiler Har en Samsung S9. Jag tycker att jag börjar få ladda den oftare men den är ju några år gammal. Jag tänkte att på datorn tömmer man...
Svar
1
· Visningar
446
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp