TOK varmt vintertäcke!

Sv: TOK varmt vintertäcke!

Han har xl på sina lösa amigo halsar, då borde xl passa i rambo med väl? Jag hittade lösa halsar till supreme, men strömbergs hade bara 250 grams halsen med röda kantband, det är gula kantband på täcket:p
Fast det måste ju finnas nånstans tycker jag :)
 
Sv: TOK varmt vintertäcke!

Då har det nog kommit in tjockare med varilayertäcket! Kalas ju. Innan var tjockaste Rambo Original 150 g och Supremes tjockaste var 100.
 
Sv: TOK varmt vintertäcke!

Tror inte de finns lösa med gult kantband. Började säljas lösa först efter färgbytet.

Jag har amigo med och utan liner och det funkar i samma storlek. Har amigo bravo 400g med 400g liner när det är som kallast. Funkar bra om det inte blåser för mycket.
 
Sv: TOK varmt vintertäcke!

Tror inte det finns. Tror inte det funnits löst innan alls till Supreme och det gula är ju gamla modellen Supreme (nya har orange typ men gamla finns fortfarande kvar också).

De enda lösa halsarna som fanns förr med "Supreme"-knäppning var när Rambo California såldes, då såldes separat hals. Men det var ju nuvarande Rambo Original 100 g (om det täcket nu har lång kardborre?).
 
Sv: TOK varmt vintertäcke!

Då får det bli en lös hals med röda kanter så får han gå runt och vara omatchad :D:p
Tror jag beställer en liner också till Amigot så får vi se vad som funkar bäst :)
Bara fryslorten håller sig varm och fin så :cautious:
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
994
Senast: Freazer
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
867
Senast: Elo
·
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 486
Utrustning Ni som har Rambo sweet itch hoody - hur varmt är eg tyget? Om de springer och busar och blir svettiga, torkar de lika snabbt som med...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp