Tömkörde bägge gubbarna igår
Dom fick varsin tur på den lilla skogsrundan vi återupptäckte häromdan.
Typ en halvtimme tog det.
Blir alltid lika impad av hur duktiga dom kan vara på att se stigarna. Men måste snitsla upp stigen bättre
Har ju tränat på å därför mest haft vänstra tömmen 'lös'. I lyckades få den mellan frambenen och det blev lite dramatik, men det löste vi.
D blev det tydlig snabbt att fördelarna med lös töm inte skulle väga tyngre då han spenderade typ hela skogsdelen med näsan i backen

så genom ringen fick det bli. Gissar att han nog spårade I en del?
Men bägge fick iaf en bra runda, och matte en timme skogsprommis i rask takt

shettis låter alltid lika nice när man ska hinna med att gå bakom..har träningsvärk i framsidan smalbenen redan
Men såå skönt att jag hittat utrustning som funkar nu

D får fjärilspadden utöver mattes å gjorden (har en billig mjuk modell). Kört på sidepull innan, men nä, känns inte 'snällare' när man får typ slita i dom... I har ett rakt travbett, och även om han är upprörd när vi står stilla, så när vi väl går så glömmer han bort det

Köpte ett rakt eggbett åt D på vinted som verkar funka bra

visst, hade nästan önskat bettplattor när det blev lite rörigt med vilket håll vi skulle, men det ska ju bli bättre.
Mina syntettömmar jag impulsköpte beggat i fjol (farligt när man ska köpa en grej men säljarn har massor i garaget som oxå är till salu..

) känns super so far. Inte mätat, men kortare än dom jag kört med, skön tyngd i handen. Inte hittat svirvel som passar, så körde in en rund karbinhake

hade kaaaanske önskat en ögla att kunna stoppa änden från bettspännet i..menmen.
Nu ska vi bara se om vi kan försöka få oss på volt nån gång oxå