Tomten och tandfén.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tomten och tandfén.

Förra året kom det ingen tomte till oss - dottern var 9 månader. :smirk: Men i år lär han komma. Min morbror skrämde min kusin med tomten typ "Äter du inte upp kommer tomten och då...." och sprang runt med tomtemask och tittade in genom fönstret för att "tomten håller minsann koll". Denna kusin trodde på tomten bra mycket längre än en annan fyra år yngre släkting - desutom var inte tomten rolig utan obehaglig/läskig.

Tomten kommer komma till mina barn på julafton med ett paket. Det är roligt så länge det varar. Min mans brorsbarn tror inte längre på tomten utan det blir ju typ "Hej farfar!" när tomten kommer - men det är ju lite charmigt det med! Ibland tror jag tomten har ett större värde för den äldre generatonen än för barnen! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 578
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 256
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp