Bukefalos 28 år!

Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Sammet

Trådstartare
Söker efter en tornerspelsgrupp där jag bor (dvs undrar om det finns någon)?.

Bor i Skövde, Västra götaland (förr Skaraborg).

Hittade ett namn, Svenska Riddarspel, som skulle finnas i Hova, någon som vet något om dessa? Har försökt att Googla men inte hittat något.

Alt vet ni någon annan grupp som är aktiv i området västra götaland?
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Infensus håller till i Götene
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

gå in på infensus.nu där finns tele , vi tränar 2 g i månaden i husaby utan för götene.
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Jag hittade er hemsida efter att jag postat denna post.

Har även mailat till kontaktperson via hemsidan (vilket jag inte var säker på funkade då jag fick en meddelande jag iten visste om det avr ett felmeddelande *virriga jag*) och även mailar via email iom detta med "fel"(?)meddelandet.

Tar ni emot nya medlemmar?

Det är inte ett måste att jag ska rida, speciellt inte då ena hingsten är 21 nästa år och den andra är 4 och under inridning...

Däremot är jag väldigt intresserad av skådespel och att hjälpa till från backen.
 
Senast ändrad:
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Låter väldigt spännande! Ska kika på det, har inte egen bil men det kanske går att åka tåg?
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Ska kika upp det då. :)

Går det bussar "ända fram" (rimligt gångavstånd) till gården?
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

kl

Lånar tråden och undrar om det finns något lag man kan kontakta om man bor nära alingsås? Familjen är medlem i st.nicolai men de tränar liite väl långt bort ;)
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Kirre, har ni någon träning på G snar?
Tänkte komma förbi (om jag får ;) ). :)
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Vi har träningar onsdagar ojämna veckor på gamla medeltidens värld, som nu heter Äventyrslandet kinnekulle. Du är varmt välkommen dit :)
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Som Kirre säger går det buss till götene, om du vill kan jag säkert plocka upp dig vid buss stationen så slipper du byta och krångla. Skicka ett PM så löser vi det :)
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Vore toppen! Nästa träning är nästa vecka då antar jag? :)
 
Sv: Tornerspelsgrupp i Västra Götaland?

Tyvärr har jag egna träningar idag men nästnästa vecka ska jag se till att inte ha något inplanerat. :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Anläggning Hej alla Ni som har följt med vet jag har köpt en häst, underbart 5årigt sto från en seriös uppfödare. INNAN jag ens gick igång med...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 843
Senast: Lobelia
·
R
Hundavel & Ras Försöker hitta en hundras som kan passa mig men hittar alltid något fel. Fel som i att trots att t.ex. rasbeskrivningen låter vettig så...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 552
Senast: Raderad medlem 148099
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 212
Senast: Skjøldur
·
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp