Bukefalos 28 år!

Tornspelet knivsta 14 dec.

:D
jag är nyanställd och lär inte börja min karriär där med att ändra schemat... Detta år ska ska lägga ner massa energi på nya jobbet och tyvärr får fritidsintressena stå åt sidan.
 
HÄDELSE!!! :eek: :eek: :eek:

(Att det kommer ifrån en arbetsnarkoman som gick in i väggen för första gången vid 15 års ålder låter vi vara osagt...)
 
nej,men vi kommer garanterat den 14/2
har haft mycke just nu
och hästen gick och blev halt igjen,han blev frisk här nu i tirsdag.får träna upp han nu igjen.
 
Ajdå, inte bra med halta och lytta hästar... Hoppas att den blir stadigt bättre nu då så ni kan vara med i vår! :cool:
 
jag kommer nog inte att börja hos er tyvärr.
måste spara ihop pengar för allvar här nu,då jag skall köpa en egen häst transport.
:(
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 375
Senast: SiZo
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 145
Senast: Amha
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: MiniLi
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp