Bukefalos 28 år!

TR-ändringar 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TR-ändringar 2008

okej.. men altså ärligt talat varför är man tvungen att ha det på framridningen ( när man rider helt vanlig dressyr :crazy: ) ?

tur att jag rider mina hästar hemma innan jag åker och tävlar. ( så väst tiden kortas ned lite till :D )
 
Sv: TR-ändringar 2008

okej.. men altså ärligt talat varför är man tvungen att ha det på framridningen ( när man rider helt vanlig dressyr :crazy: ) ?

Det är en grymt bra fråga faktiskt. Det känns som just den delen är lite ogenomtänkt. Måste hoppryttarna ha det på framridningen så borde ju dressyrryttarna oxå ha det med tanke på att det är samma ridning typ.
 
Sv: TR-ändringar 2008

Garanterat inte..
Kommer inte använda västen mer en på tävling för att sedan lägga den i ett litet hörn...

Pollan- Tack någon som verkar tycka som mig:bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hallå där :D Här trillar jag in lite sporadiskt. Jag går på Travskola och där har vi ju självklart de mest obekväma västar man kan köra...
Svar
2
· Visningar
3 370
Senast: esther
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 907
Senast: Emelei
·
  • Låst
Tävling Från förbundets hemsida.
Svar
6
· Visningar
1 235
A
Fälttävlan Hej, vad jag har läst i både hopp och fälttävlans TR så måste man ju ha kavaj från och med regional tävling. och de tävlingar jag...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Axtelius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp