Bukefalos 28 år!

Tråd för tips om julklappar

Mirre

Trådstartare
Tänkte att vi skulle ha en tråd för alla som inte har en aning om vad man ska ge till sina nära och kära :p
Skriv vilka ni söker till och lite om person så får vi hjälpas åt att komma med tips :)

Jag söker främst tips till 15 årig tjej som har hästar, smink och mode som största intressen
Till mina killar som är 8 och 4, fordon och superhjältar gillar de båda två. Sedan är 8 åringen väldigt intresserad av historia och språk. Yngsta av jordbruksmaskiner och pyssel. Ritar och skriver mycket.
Brorsönerna som är 8 och 9 och har dataspel och superhjältar som stora intressen.
 
Tänkte att vi skulle ha en tråd för alla som inte har en aning om vad man ska ge till sina nära och kära :p
Skriv vilka ni söker till och lite om person så får vi hjälpas åt att komma med tips :)

Jag söker främst tips till 15 årig tjej som har hästar, smink och mode som största intressen
Till mina killar som är 8 och 4, fordon och superhjältar gillar de båda två. Sedan är 8 åringen väldigt intresserad av historia och språk. Yngsta av jordbruksmaskiner och pyssel. Ritar och skriver mycket.
Brorsönerna som är 8 och 9 och har dataspel och superhjältar som stora intressen.

15 åriga flickan vill säkerligen ha något ifrån Anastasia, Kat von D eller Kylie, även Nyx lippgloss är inne nu! ;):D
 
Tänkte att vi skulle ha en tråd för alla som inte har en aning om vad man ska ge till sina nära och kära :p
Skriv vilka ni söker till och lite om person så får vi hjälpas åt att komma med tips :)

Jag söker främst tips till 15 årig tjej som har hästar, smink och mode som största intressen
Till mina killar som är 8 och 4, fordon och superhjältar gillar de båda två. Sedan är 8 åringen väldigt intresserad av historia och språk. Yngsta av jordbruksmaskiner och pyssel. Ritar och skriver mycket.
Brorsönerna som är 8 och 9 och har dataspel och superhjältar som stora intressen.

Superhjältar och främst Batman finns ju på ALLT nu, kläder och väskor och allt. Nya ryggsäckar fyllda med gosedjur, böcker och nått spel? :)
Eller "hemma lacerdoon" med tillhörande favorit hjälte outfit? :)

Språk - nån form av träning av detta för barn, finns ju med alltifrån lätta kort till svåra "härma uttalet" band :)

Pyssel - scrapbooking set, panduro fixar! :d

Brorsönerna - samma som till dina pojkar eller nått med fysisk aktivitet om dom mest är inne och spelar :)
 
Säger mig noll och inget. Gissar att det är märken på make up? :D I så fall, ja garanterat haha

Japp det är det, vissa saker är lite dyrare och vissa är i helt okej priser! :)
Tänkte säkert oerhört uppskattat att få det istället för att köpa själv just av den anledningen :) Googla så hittar du!

Finns ju Victorias Secret också, bodymist och parfym är säkert på önskelistan! :)
 
Passar på att försöka få hjälp med något till min Syster. Hon är 46 år, äter strikt LCHF och har inga speciella intressen annat än katterna, inredning (superkinkig) och tv-serier (har Netflix). Jag river mitt hår och har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Hjälp!
 
Passar på att försöka få hjälp med något till min Syster. Hon är 46 år, äter strikt LCHF och har inga speciella intressen annat än katterna, inredning (superkinkig) och tv-serier (har Netflix). Jag river mitt hår och har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Hjälp!
Presentkort på nån kul inredningsbutik ?
 
Superhjältar och främst Batman finns ju på ALLT nu, kläder och väskor och allt. Nya ryggsäckar fyllda med gosedjur, böcker och nått spel? :)
Eller "hemma lacerdoon" med tillhörande favorit hjälte outfit? :)

Språk - nån form av träning av detta för barn, finns ju med alltifrån lätta kort till svåra "härma uttalet" band :)

Pyssel - scrapbooking set, panduro fixar! :d

Brorsönerna - samma som till dina pojkar eller nått med fysisk aktivitet om dom mest är inne och spelar :)
Det är sant. Tom jag har Batmantröja haha. Nya ryggsäckar vore ju en ide! Stora sonens är ju ganska sliten, ändå har jag inte tänkt på det. Tack! :D Har köpt en kickbike till honom men tänkte att jag ville ge något mer, en ryggsäck med nåt skoj i blir perfekt :up: Finns det något spel med historietema kanske?
Lilleman ska få rit/pysselset med Paw Patrol men måste hitta något annat också. Han har Paw Patrolkalas när han fyller snart också. Han har dock en fin ryggsäck, men han har haft den bra länge. Dessutom har han fått den av stora sonens pappa som är en riktigt rövhatt. Så jo, han behöver en ny :angel:

Ska googla på make upmärkerna du skrev om :)
 
Passar på att försöka få hjälp med något till min Syster. Hon är 46 år, äter strikt LCHF och har inga speciella intressen annat än katterna, inredning (superkinkig) och tv-serier (har Netflix). Jag river mitt hår och har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Hjälp!
Hur länge har hon ätit enligt LCHF? Tänkte om det fanns någon kokbok eller liknande med passande recept kanske?
 
Det är sant. Tom jag har Batmantröja haha. Nya ryggsäckar vore ju en ide! Stora sonens är ju ganska sliten, ändå har jag inte tänkt på det. Tack! :D Har köpt en kickbike till honom men tänkte att jag ville ge något mer, en ryggsäck med nåt skoj i blir perfekt :up: Finns det något spel med historietema kanske?
Lilleman ska få rit/pysselset med Paw Patrol men måste hitta något annat också. Han har Paw Patrolkalas när han fyller snart också. Han har dock en fin ryggsäck, men han har haft den bra länge. Dessutom har han fått den av stora sonens pappa som är en riktigt rövhatt. Så jo, han behöver en ny :angel:

Ska googla på make upmärkerna du skrev om :)

Googlar du på "elevspel historia" får du fram en del, minns själv ett som heter typ "Svea rike" som man spelade i skolan med CD så att säga, man får både slåss om Sverige och köpa sig till riddare osv (inget blod bara taktik) samt lära sig om Sverige, minns det ännu, grymt kul och lärorikt!
Har själv alltid varit mycket intesssrad av historia, antiken, egyptierna osv! :)
 
Passar på att försöka få hjälp med något till min Syster. Hon är 46 år, äter strikt LCHF och har inga speciella intressen annat än katterna, inredning (superkinkig) och tv-serier (har Netflix). Jag river mitt hår och har ingen aning om vad jag ska köpa till henne. Hjälp!

Lchf kokbok av någon kändiskock du vet att hon inspireras av, vinprovning?! eller nån del i en servis eller annat du vet att hon har?:)
 
Här behöver jag hjälp. En litauisk familj. Fru, man, en dotter på tre år och en på ett år. Att tänka på är att dom inte kan ta med något hem den dagen dom flyttar hem igen. Dom är gästarbetare här.
 
Googlar du på "elevspel historia" får du fram en del, minns själv ett som heter typ "Svea rike" som man spelade i skolan med CD så att säga, man får både slåss om Sverige och köpa sig till riddare osv (inget blod bara taktik) samt lära sig om Sverige, minns det ännu, grymt kul och lärorikt!
Har själv alltid varit mycket intesssrad av historia, antiken, egyptierna osv! :)
Ska kolla upp det, båda barnen tycker om att spela spel. Både på någon form av plattform och vanliga sällskapsspel. Finns ju något som heter Sone Age (eller nåt sånt) som utspelar sig på stenåldern. Man ska samla resurser och få sin stam att överleva typ :p Lite som Age of Empires fast som sällskapsspel. Har för mig att det var rätt klurigt dock och kanske blir för svårt för barnen?
 
Vad säger ni om detta då. Min bror på 34 år som precis fått ny lägenhet, fyllde år igår (och fick då muggar av mig) och har musik som största intresse
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 679
Senast: Och_Aye
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 610
R
Hästmänniskan Hejsan alla! Bukefalos forum har varit mycket till hjälp i mina undersökningar, fast kände ändå att jag var tvungen att bli medlem...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 873
Senast: Casacha
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 730
Senast: Lyckan i Halland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp