Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Massa elände, fast det är eg inte jag som får ta skiten.
Kan skriva i pm om du vill veta :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Buhu! Högg nästan av halva fingret när jag skulle skära bröd!:arghh:

Aj :crazy: skickar plåster och sympati :) själv åkte jag ner till VC en gång i ilfart precis innan de stängde, med hushållspapper om tummen. Det var INTE en god idé att skära en bit ost mot sig... fast doktorn tyckte jag hade bra knivar eftersom det såg ut att var gjort med skalpell :rofl:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tack! :D Haha, typ som sambons knivar då! Han har ett ticks att dem måste vara sylvassa. Det är ju förvisso nice att skära tomat med dem, men när man skär sig så SKÄR man sig!:p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Men, men... knivar SKA ju vara vassa?! :confused:

:rofl:

Min bästa väninna får bara använda två av mina knivar (de sämsta) för att jag vill inte att hon gör illa sig och hemifrån är hon van vid... ja, lite slöare knivar om vi säger så!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hej Ingela, hur är det. Hur känns det att ha gott om fritid numera...

Öh... jag har haft gott om fritid i 12-14 år, bara att jag i stället för att springa maraton 4 timmar en gång i veckan respektive sitta på gym o svettas i 40 minuter, säsongsvis... har valt att ha att äga häst som jag varit hos 5-6 timmar per dag året om som fritidsintresse.

Att vara hästägare är inte ett YRKE för alla hästägare... :arghh: utan just en hobby och ett fritidsintresse.

Idag har det varit en PESTDAG!

Jag trodde att jag sörjt färdigt för tillfället :crazy:, men idag har det varit "Fontana Di Trevi" :cry: här... även mitt på stan, folk har stirrat. Men det struntar jag i.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Haha jaaaaa jag vet!:rofl: Jag är ju också uppvuxen med ruskigt slöa knivar! Tomaterna blev ju typ puré när man skar dem med min familjs knivar!:rofl:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Homosexuella ska inte få adoptera men sexbrottslingar ska få det. Det är ju så att man vill spy!!!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det är sjukt! :(

VV: Testade detta med lockigt hår igår...och inser att jag gärna vill fortsätta ha det!
Hur gör man om man inte vill hålla på själv vareviga dag? Blir det samma sak med permanent? Eller blir permanent typ lockar alá 80-tal?

Så här såg jag ut när jag väntade på årliga vaccineringen igår :D
wpid-20131129_164556.jpg

wpid-fb_img_13857395255383069.jpg
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

*kl*
Nu har jag julbakat färdigt. Saffransgifflar, lussekatter och saffransskorpor. Mums!

Sen ska vi baka pepparkakshus också.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Bakar pepparkakskukar. Förtjänar det efter vad vissa idioter kallade mig idag. Bwah!:rage:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag lyckades i natt äntligen lösa ett Sudoku i häftet jag köpte i veckan. De "lätta" sudokuna är inte alls lika lätta som i Allers. :meh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

*kn*

jag ska faan aldrig mera göra ett jävla pepparkakshus med socker igen.... superlim! blir det nästa gång

(ont i ett finger..)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Får inte till det med socker heller :)jag köpte färdig sån lösning på tub ;)
Heja, sova var det, ska upp 04 för färd mot Ullared :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Vänta 12dgr på mens nu igen då. Jag som hatar att vänta!!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Dagens kluriga: vilket ska det bli :confused: kiropraktor eller massör?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
401
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 213
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 526
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp