Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm kramp i magmunnen, höger arm och hand, kul:crazy:
Ska ju följa med på agility tävling till Vimmerby om några timmar ju. Hoppas värktabletten börjar hjälpa snart.
 
Pigalle jag är med fortfarande vaken men är det värmen och ryggen som är bovarna.
Undras hur vi ska komma upp när det är dags?!
Hoppas du snart mår bättre och att medicinen gör sitt snabbt.
 
Ja hmm försov mig. Hade stängt av larmet :/
Men nu är vi på väg och framme snart. :)
Usch vad surt att försova sig, jag kom upp i tid tack vare att en mycket god vän ringde och tjatade upp mig.
Kom iväg på loppisen och gjorde bra klipp som jag är nöjd med :bump:

16:55 Nu vräker regnet ner igen här.
 
Senast ändrad:
Skönt att slappa i soffan! Det var rätt plågsamt att sitta i en bil utan fungerande ac hem från tävlingen idag. Vilket resulterade i två glassar på vägen och fyra glas saft väl hemma:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
6 657
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 672
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp