Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tänkt att idag skulle vara sista dagen som jag äter godis innan jag tar tag i mitt nya liv, så jag får se hur det blir med godissuget de närmaste dagarna. :)


Så har jag med tänkt. Men då räknas nog inte gårdagen då det slank ner 1 dajm, 2 glassar och en dammsugare:p
Men man kan ju alltid börja på nytt:angel:
 
Mkt svalare och mullrar lite häromkring med. Fast det har inte varit mkt till regn. Sitter på agility tävling och väntar på sista klassen. Skönt att slappa i tältet bara.
Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p
 
Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p

Började ösregna precis när de skulle börja med den öppna klassen. På Öland idag igår var det Vimmerby :)
Hemma igen nu och här var vädret bättre. Nån skur har det kommit men inte mkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
6 625
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 672
Senast: Linta
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp