Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
VV det är inte kul att få ny telefon, vet inte hur jag ska få över kontakterna utan att behöva sitta och skriva in skiten...

Du har mina sympatier, det där suger :yuck: Senaste telefonen (av samma märke som den tidigare) fick jag det glada meddelandet av synkprogrammet att det minsann inte fungerade med min tidigare telefon, dvs glöm alla sms och gör det som gick att göra för hand :meh:
 
@athena_arabians jag hittade att man kunde synka över blue tooth, båda lurarna är Nokia men den gamla kör Symbian och den nya Windows så de är inte jättekompatibla. Men det funkade för kontakter :bump:
Funderade på att synka smsen också, men drog ner dem på datorn istället och sparar dem där.
 
Bläää på mig själv! Tänkte heeeelt fel när jag ställde i p-skivan idag, vilket resulterade i en p-bot!:arghh::banghead: Har inte råd med sånt!!:cry:
+
Än en gång; älskar min kiropraktor! Jag ska gifta mig med honom!:D

Inget ont som inte har nåt gott med sig, surt med böter men bra med duktig kiropraktor och kanske kan det bli intressant lösning med din man med :p:o *fnissar*
 
Varit i stallet och myst med mina fantastiska hästar :love: Dom vet alltid vad jag behöver för att må bättre :love:
Fått massage av en vän så huvudet känns lite bättre. Mest sovit och ätit hela dagen.
 
grannen har röjfest och jag migrän .....:crazy::(:banghead::arghh::rage:



3 veckor kvar till flytt *ANDAS*
 
Senast ändrad:
Jag har haft depression i två år snart, kom efter en chockartad upplevelse när dottern kom till världen sen för ett år sen började jag jobba och hamnade i nåt vad man kallar stressreaktion. Det har gått upp och det har gått ned. Men nu har det varit mest ned.
Kära nån!:( Finns det någon som du kan prata med eller bär du på allt själv?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 913
· Visningar
103 584
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 654
Senast: Lingon
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
4 562
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 458
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp