Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt med dosan å betalade räkningar på banken igår då det var nya bankgiron. Glömde bort igår så tänkte ansöka om autogiro på avgiften idag. Sitter så klart ner å använder mobilbankid å så behöver man så klart dosan :banghead:
 
Människor som inte kan bete sig och förstå att vårdpersonal kan bli lite sena pga. något oförutsätt med patienten före. Gapar och skriker och är allmänt otrevliga. "Jag har blivit bortglömd, alla har gått före mig, jag var här i god tid innan, ska det gå till på detta viset, hämta avdelningsansvarig :arghh:"

Läkaren är 5 min sen till din tid, chilla för guds skull! Så om man frivilligt är jättetidig inför sin tid, så går man alltså före alla andra med tidigare bokade tider, intressant :meh:

Åh vad jag inte orkar med människor längre! :banghead: Stör mig på hur mycket det stör mig...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 898
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 441
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 294
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 912
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp