Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har träffar syster och två vänner. Ätit middag och druckit vin. Det var trevligt men som alltid blir jag helt slut av att träffa vänner. Jag vill inte vara osocial, gillar att träffa folk, men ibland blir jag sp trött på mig själv eftersom jag blir så trött av människor..:(
Trodde att jag hade accepterat det draget hos mig själv... Men..,
 
Bläää på mig själv! Tänkte heeeelt fel när jag ställde i p-skivan idag, vilket resulterade i en p-bot!:arghh::banghead: Har inte råd med sånt!!:cry:
 
Kram till alla som behöver!

Själv är det inte speciellt synd om mig idag, vi hade bröllopsfest hemma i lördags och ställde ut ena soffan på altanen, shit vilken briljant idé! Kan inte slita mig härifrån :love:
FFDC59B0-911D-4410-BF96-BD81AF1FDC07_zpsvxbhx7mh.jpg
 
Här hade vi precis strömavbrott utan åska :cautious: Kan tillägga att jag kommer inte ihåg senaste gången det var strömavbrott som inte berodde på åska, elnätet är väldigt stabilt här (nästan allt är nedgrävt).
 
Har varit i stan och köpt vattenslang, nu ska både hund och kaniner få bada om det blir värme igen :)
plus ett kompostgaller till, vill ha tag på nät men det är så jäkla DYRT :(
Ska bygga en permanent hage åt kaninerna tänkte jag. Måste dessutom hundsäkra staketet då hon gärna gräver :)
Fick tag på nya dricksglas på COOP äntligen,de gamla (knappt ett år gamla) IKEA-glasen har pajat av diskmaskinen.
Men 5 kr st på COOP var ok så köpte 8 st.
 
Jag längtar efter min kiropraktor! Men han är inte snygg...
 
VV det är inte kul att få ny telefon, vet inte hur jag ska få över kontakterna utan att behöva sitta och skriva in skiten...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 768
· Visningar
93 611
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 298
Senast: Lingon
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 971
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 420
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp