Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar som kyrkvaktmästare? Isåfall har jag varit på sisådär 17 begravningar sammanlagt.
Jag har varit på en. Min farmorsmor (eller farfarsmor). När jag insåg att hon var död och låg där i kistan så började jag gråta. Senare frågade en kusin varför jag grät på begravningen. :banghead:
Jag var väl typ 5 år, minns inte riktigt.
 
Jag vill bo på landet! jag vill ha egen gård, eget stall, jag vill inte ha grannar, jag vill bara behöva träffa folk (andra än maken då..) när jag själv vill. Vill inte bo i lägenhet, vill inte ha hästarna inhyrda.
Men det är åååååååååååååår bort. :( Om vi nu inte lyckas hitta någon som vill låta oss hyr-köpa ett hus..
 
Jag var på anställningsintervju för mitt drömjobb i måndags men har fortfarande inte hört ett pip från företaget och jag blir tooooookig!! Känner mig helt deppig för att jag inte kan sluta tänka att om de hade velat ha mig skulle de ha hört av sig by now. :(
 
Trött, borde sova men har så ont överallt att det är omöjligt.

Det kanske inte är så dumt att flytta hästarna ändå. Fortfarande är frågan var dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 595
· Visningar
86 506
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 392
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
419
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp