Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat ut mitt örtpaket :love: och insåg att jag glömde beställa en del så nu väntar jag lydigt här hemma på ett nytt paket :angel:
Mår fortfarande ganska dåligt men ska försöka pallra mig till skolan i morgon en sväng.
 
Jag brukar ha svårt att sova efter måndagspassen...men nu...nu...jag är så uppskruvad att det inte finns en chans att jag somnar inom rimlig tid...herrejääääääääääääääävlar säger jag bara! :D :love::banana:
 
Kan man vara kär i sin Bluray-spelare?! :o

Mina gamla Philips dog innan jul och den fungerade aldrig speciellt bra, frös ihop hela tiden så man var tvungen att dra ur sladden och var allmänt jobbig. Jag skaffade en Pioneer innan jul (julklapp till mig själv) fast jag eg inte hade råd för jag tittar mycket på DVD/Bluray. Den är underbar! :love: Inget krångel, fantastisk bild osv :love: :love:

Ja, det är lite pinsamt att sjunga en Bluray-spelares lov, jag vet :o :o
 
Blev tillfrågad om att ev. bli moderator på ett annat forum där jag är medlem. :eek: En aning smickrad :D men tror jag tackar nej, vill inte ha ansvaret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 598
· Visningar
86 635
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 398
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
419
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp