Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att mina två chefer (vi är totalt tre personer på kontoret) bestämmer att de ska ha semester tillsammans innan ens semesterlistan är uppe, vilket göra att jag troligtvis missar sonens SM-tävling.
Sen att de försökte tvinga mig ta semester när jag inte är intresserad av vara ledig
 
Störning nummer 1:
Vi har telefontid måndag, onsdag, fredag klockan tio till ett. Tack och hej...
Jaa, misstar jag mig helt nu. Är det inte måndag och klockan är halv tolv. Då ska det vara telefontid nu. Varför svarar ni inte?

Störning nummer 2:
Jag valde ombud vid beställning. Jag dubbelkollade det. Varför i helskotta levereras det till ett annat ombud. Jag gör inte beställningar om jag måste hämta där för jag vet att det inte fungerar. Möjligheten att välja ombud var en förutsättning för att jag alls skulle handla hos er. :rage:
 
Måste affärerna verkligen ha så olika sortiment att just de produkter som jag mest vill köpa får mig åka runt som en pingpongboll och gör det omöjligt att välja en affär? va? VA?! Det är inga ovanliga eller konstiga produkter :D ok affärerna kan inte ta in varje smak eller tydligen ha fryst svamp....Meeeeeen.... Varmt. Jag orkar inte välja. Har nog med att välja vad fasen jag ska äta???

/ GnElly :o
 
Tittar på Akuten på SVTplay. De har ett väldigt enerverande piplarm. Men det är så klart något som hör till i sådan miljö.

Efter LÅNG tid (läs 5+ min) så inser jag att det är min egen stektermometer i köket som piper. :banghead: :o :rofl:
 
För övrigt är jag trött på sopor.
Pantburkar.
Kartonger.
Plast.
Allt!

Blir tokig! Man hinner ju knappt gå ut med det innan det bildas nytt. Kan vi inte bara införskaffa sopnedkast igen?!
(Nej, jag förstår att det inte är en bra grej)
Jag har sopnedkast. Jag går ut med det i bilen där förvaras förpackningarna till Jag har lust.
 
För övrigt är jag trött på sopor.
Pantburkar.
Kartonger.
Plast.
Allt!

Blir tokig! Man hinner ju knappt gå ut med det innan det bildas nytt. Kan vi inte bara införskaffa sopnedkast igen?!
(Nej, jag förstår att det inte är en bra grej)

Vissa kommuner kör ju med färgkodade påsar. Jättemycket smidigare att 'allt' slängs på samma ställe.
 
Om några år kommer alla i landet få fastighetsnära insamling. Tittade i rn sån tunna vi ska få förstår inte hur det ska få plats med kartonger och plast.
Med tanke på den mängd plast jag knölar i återvinningscontainern så fattar jag inte heller hur det ska få plats .
 
Måste affärerna verkligen ha så olika sortiment att just de produkter som jag mest vill köpa får mig åka runt som en pingpongboll och gör det omöjligt att välja en affär? va? VA?! Det är inga ovanliga eller konstiga produkter :D ok affärerna kan inte ta in varje smak eller tydligen ha fryst svamp....Meeeeeen.... Varmt. Jag orkar inte välja. Har nog med att välja vad fasen jag ska äta???

/ GnElly :o
Hear hear! Ska jag göra sambons favorit så måste jag till både Willys och Ica och de är inte ens nära varann. Ica har inte rätt potatisgratäng och Willys har inte philadelphia med grillad paprika. Sistnämnda känns skitkonstigt att de inte bara tar in?! Ica kan jag förstå, den specifika gratängen (de har märket, men inte sorten med svamp i) säljer tydligen inte bra nog har de sagt, men philadelphia... Kom igen liksom :cautious:
 
Hear hear! Ska jag göra sambons favorit så måste jag till både Willys och Ica och de är inte ens nära varann. Ica har inte rätt potatisgratäng och Willys har inte philadelphia med grillad paprika. Sistnämnda känns skitkonstigt att de inte bara tar in?! Ica kan jag förstå, den specifika gratängen (de har märket, men inte sorten med svamp i) säljer tydligen inte bra nog har de sagt, men philadelphia... Kom igen liksom :cautious:
Har du frågat om dom kan ta in den?
 
Att hyresgästen tar och flyttar bajshögen från uppbindningsplatsen bara för att lägga den i gången. Två meter från gödselhögen.

op2i7yo.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 384
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 077
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 110
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 307
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stallstövlar, vilka håller?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp