Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Putsade fönstret igår, var ju plusgrader så fick passa på. I dag har jag slängt bort en massa pennor som torkat. Hade tre fulla pennburkar, nu har jag en halvfull. Hade visst glömt bort de där.

Just nu kokar jag pasta, det blir sojakorv till det. Köpte broccoli igår men den borde klara sig till si morgon, ska koka den då och äta salladsost i olja till. MMMM!!! Länge sen sist. :d
 
Träffade ju @åke och @Sonic76 en stund idag ju! Tråkigt att det blåste som fan och åke behagar på mitt ute i skogen så man inte vågade stanna allt för länge för att låta några träd för mycket ramla så man inte kom hem! Förhoppningsvis blir det en längre stund nästa gång! :)
 
Det är faktiskt rätt drygt när någon man trodde var en riktig vän tar bort en från fb utan vidare och sen inte svarar på varför.
Så mycket var det värt liksom.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 697
Senast: Filura
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 196
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
11 178
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp