Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Hämtade ett apotea-paket idag, de hade rullat in varenda nässpray i tjock bubbelplast :laugh: och satt en lapp: "GLAS" på paketet. Jag har köpt nässpray massor av gånger och detta var den första gången de packat in dem en och en i bubbelplast. De där flaskorna går ju inte sönder i första taget, kanske var nån ny på jobbet.
 
Kan man göra annat... Men kanske är det som man säger ibland "i nöden prövas vännen"?
Typ som att en del vänner visar sin rätta sida och/eller bara försvinner när något händer, som nu, eller när mamma gick bort? :(

this HTML class. Value is Du skulle ju kunna t
Kan man göra annat... Men kanske är det som man säger ibland "i nöden prövas vännen"?
Typ som att en del vänner visar sin rätta sida och/eller bara försvinner när något händer, som nu, eller när mamma gick bort? :(
Fast nu vet jag ju att den du syftar på tog bort dig pga. Hon blev förbaskat sårad av det du skrev.
Sedan blocka du en annan vän när hon hade en svår situation i livet. Så lägg av. Du är inte ett skit bättre vän själv.
 
this HTML class. Value is Du skulle ju kunna t

Fast nu vet jag ju att den du syftar på tog bort dig pga. Hon blev förbaskat sårad av det du skrev.
Sedan blocka du en annan vän när hon hade en svår situation i livet. Så lägg av. Du är inte ett skit bättre vän själv.
Jasså, det vet du...? Då vet du mer än jag!

Jag kan i alla fall stå för det.
Vem skulle jag ha blockat menar du? Jag blockar inga vänner.

Eller förresten, never mind. Inget att diskutera.
 
Jasså, det vet du...? Då vet du mer än jag!

Jag kan i alla fall stå för det.
Vem skulle jag ha blockat menar du? Jag blockar inga vänner.

Eller förresten, never mind. Inget att diskutera.
Sluta förneka vad du gör. Stå för det i stället. Klart du inte vill diskutera dina fel. Det gör du aldrig. Du gör ju inga fel. Tror du.
 
Sluta förneka vad du gör. Stå för det i stället. Klart du inte vill diskutera dina fel. Det gör du aldrig. Du gör ju inga fel. Tror du.

Jag behöver varken förneka, förklara eller försvara mig.
Men du verkar ju veta betydligt mer än vad jag gör??
Vad skulle jag få ut av att diskutera mina fel menar du? Och med vem? Vill du diskutera med mig så får du mer än gärna skicka pm.

Jag känner dock inget som helst behov av att diskutera med dig.
Och tänker inte göra det heller, men du är som sagt välkommen att skicka pm om du vill lätta på hjärtat.
 
Senast ändrad:
Jag behöver varken förneka, förklara eller försvara mig.
Men du verkar ju veta betydligt mer än vad jag gör??
Vad skulle jag få ut av att diskutera mina fel menar du? Och med vem? Vill du diskutera med mig så får du mer än gärna skicka pm.

Jag känner dock inget som helst behov av att diskutera med dig.
Och tänker inte göra det heller, men du är som sagt välkommen att skicka pm om du vill lätta på hjärtat.
Varför ska jag skicka PM om du inte vill diskutera. Ja!! Jag vet mer än dig tydligen. Lever du i förnekelse kanske?? Vad skulle du försvara dig emot menar du? Du påstår ju att du inte har gjort något fel. Hackar inte på dig. Men sluta ljuga. Men självklart kan jag skicka iväg ett PM till dig på facebook om du vill det.
 
Varför ska jag skicka PM om du inte vill diskutera. Ja!! Jag vet mer än dig tydligen. Lever du i förnekelse kanske?? Vad skulle du försvara dig emot menar du? Du påstår ju att du inte har gjort något fel. Hackar inte på dig. Men sluta ljuga. Men självklart kan jag skicka iväg ett PM till dig på facebook om du vill det.
Du kan väl skicka pm här lika gärna för jag är uppriktigt nyfiken på vad du VET.
 
Kom inte och säg att du inte vet hur man skickar pm på buke...? :confused:

För min del kvittar det naturligtvis.
Jo jag vet. Men ingen idé då jag sällan är här och dessutom har messenger. Då ser jag ju direkt ditt meddelande. Finns absolut ingen anledning att skicka här då då jag finns på messenger liksom.
 
Jo jag vet. Men ingen idé då jag sällan är här och dessutom har messenger. Då ser jag ju direkt ditt meddelande. Finns absolut ingen anledning att skicka här då då jag finns på messenger liksom.
Hahahaha... Du verkar ju vara här lika mycket? Eller vad är så viktigt att du måste se ett eventuellt svar direkt?
Jag misstänker att du egentligen bara vill få bekräftat att du inte kan kontakta mig på fb.
Sen gammalt alltså, och jag ser ingen anledning att häva blockeringen för att du ska få möjlighet att skicka ett meddelande där, liksom.
Det enda var att få stopp på diskussionen i tråden.
Borde väl ge mer att skriva ett pm och lätta på hjärtat ordentligt, tänkte jag.
Och det är du som sagt välkommen att göra.
Men det kanske ger mer att säga det öppet...vad vet jag.
 
Senast ändrad:
Rivit ut förrådet för att rensa på min lediga dag, men orkar inte, och nu ligger istället förrådet ute i hela lägenheten.....:meh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 697
Senast: Filura
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
11 184
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp