Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du kan hitta någon trots övervikt, det är ju många överviktiga som lever i förhållanden. Ta det bara i din takt och låt dig inte stressas av någon du träffar.Jag ser tyvärr inte utan som normen ( överviktig). Plus att jag inte har några vuxenpoäng eller vad man ska säga. Har nog inte så många och välja på eller vad man ska säga tyvärr. Om jag ger mig in i dejtingvärlden i framtiden, så kommer jag med andra ord inte ha så stora chanser att ha hitta någon seriös man. Men jag uppskattar dina svar! Bra med ny synvinkel!
Jag har tyvärr inte så stor erfarenhet av sexrelationer. Jag antar bara att det är typ så. Ses för sex och sedan gå eller? Ingen aning typ! Skäms lite för jag inte vet mer än så..
Det som du beskriver låter ju ok? Om det är så det funkar? Förlåt att jag verkar korkad..
Tack för ditt svar! Jag vill först säga att jag dömer dig inte du har gjort så. Men det är just jag menar med sexrelation. Jag kanske använder fel ord? Det skulle aldrig funka för mig tyvärr. Jag skulle känna mig enormt blottad och förmodligen ha skamkänslor. Helt fel av mig faktiskt att tänka så. Hoppas du inte tar illa vid dig. I så fall ber jag om ursäkt.Jag har haft många ONS när jag röjde på krogen, men det har varit just ONS och inga jag velat träffa igen. Om jag följde med någon hem brukade jag gå innan han vaknade, de få jag lät följa med hem brukade jag sparka ut och hatade om de hörde av sig igen.
Jag vet inte om just jag skulle kunna hitta någon. Men jag ser att det finns överviktiga som har förhållanden och är lyckliga.Klart du kan hitta någon trots övervikt, det är ju många överviktiga som lever i förhållanden. Ta det bara i din takt och låt dig inte stressas av någon du träffar.
Även smala har svårt att hitta någon, det är ändå insidan som räknas och ett snyggt yttre säger inget om insidan.Jag vet inte om just jag skulle kunna hitta någon. Men jag ser att det finns överviktiga som har förhållanden och är lyckliga.
Men det är nog svårare i utseende fixerad värld att träffa någon när man är överviktig tror jag. För normen säger att man ska vara smal. Helt sjukt egentligen.
"Erfarenhet av sexrelationer" - nu är vi tillbaka i hur andra gör. Hur det funkar.Jag ser tyvärr inte utan som normen ( överviktig). Plus att jag inte har några vuxenpoäng eller vad man ska säga. Har nog inte så många och välja på eller vad man ska säga tyvärr. Om jag ger mig in i dejtingvärlden i framtiden, så kommer jag med andra ord inte ha så stora chanser att ha hitta någon seriös man. Men jag uppskattar dina svar! Bra med ny synvinkel!
Jag har tyvärr inte så stor erfarenhet av sexrelationer. Jag antar bara att det är typ så. Ses för sex och sedan gå eller? Ingen aning typ! Skäms lite för jag inte vet mer än så..
Det som du beskriver låter ju ok? Om det är så det funkar? Förlåt att jag verkar korkad..
Konstig inledning på ett inlägg.Tack för ditt svar! Jag vill först säga att jag dömer dig inte du har gjort så. Men det är just jag menar med sexrelation. Jag kanske använder fel ord? Det skulle aldrig funka för mig tyvärr. Jag skulle känna mig enormt blottad och förmodligen ha skamkänslor. Helt fel av mig faktiskt att tänka så. Hoppas du inte tar illa vid dig. I så fall ber jag om ursäkt.
Jag ber om ursäkt att jag missförstod dig.Även smala har svårt att hitta någon, det är ändå insidan som räknas och ett snyggt yttre säger inget om insidan.
Jag har inte haft sexuella relationer, jag har haft sex utan att vara i en relation och jag har haft relationer där jag haft sex med min partner. Jag tröttnar på att ha sex med någon upprepade gånger som jag inte har ett förhållande med.
Jag vet inte längre vad jag menar. Är lite förvirrad. Men jag uppskattar era svar! Ni Får att mig se i andra synvinklar än min egen."Erfarenhet av sexrelationer" - nu är vi tillbaka i hur andra gör. Hur det funkar.
Det finns väl inget som heter sexrelation? Möjligen KK. Dvs vänner som har sex.
Bara du inte bestämmer dig för att det är en sanning att du inte kommer hitta nån.
Därför min erfarenhet är att folk dömer lätt andra människor. Därför jag ville förtydliga att jag inte dömer.Konstig inledning på ett inlägg.
Varför skulle någon DÖMA?
Men jag är nyfiken - varför är sex skambelagt för dig - i din värld? Har du funderat på det?
Det finns också män som föredrar extra hull framför normsmalhet.Jag ber om ursäkt att jag missförstod dig.
Jag hoppas att insidan räknas mer än utsidan för män.
Jag undrar om det verkligen är vettigt att försöka träffa folk romantiskt om sex är så skambelagt som det verkar vara för dig? Det kan ju mycket väl vara något du behöver diskutera till någon grad med en potentiell partner, som minst så behöver du vara bekväm med att säga att du inte tänker vara med på det (än) och kunna stå fast vid det, sålänge du inte är bekväm med något sexuellt. Alltså för din egen skull, att du inte ska övertalas att göra något du inte vill.Därför min erfarenhet är att folk dömer lätt andra människor. Därför jag ville förtydliga att jag inte dömer.
Varför sex är skambelagt är för personligt att skriva här. Det är för känsligt.
Tack för ditt svar!Jag undrar om det verkligen är vettigt att försöka träffa folk romantiskt om sex är så skambelagt som det verkar vara för dig? Det kan ju mycket väl vara något du behöver diskutera till någon grad med en potentiell partner, som minst så behöver du vara bekväm med att säga att du inte tänker vara med på det (än) och kunna stå fast vid det, sålänge du inte är bekväm med något sexuellt. Alltså för din egen skull, att du inte ska övertalas att göra något du inte vill.
Jag har inte riktigt koll på allt du skrivit, har du kontakt med någon terapeut eller liknande som du diskuterar detta med? Om inte kan det nog vara en bra idé.
Generellt inte alls svårt. Jag hade en kaprifol på balkongen i en innerstadslägenhet i centrala Stockholm. Den bodde i en urna i flera år innan jag flyttade till hus och satte den bredvid trappan. De finns med och utan doft, kolla bara så du är i rätt zon och om den doftar eller inte när du köper den. Tror de har svårt att övervintra i zon polar.Är det svårt att få en kaprifol att överleva och frodas i en trädgård när man har noll trädgårdserfarenhet och -kunskap? Jag vill ha en doftande variant. Kan noll om växter.
Tack. Stockholmsområdet, är det ok zon? Man kan alltså ha den i kruka?Generellt inte alls svårt. Jag hade en kaprifol på balkongen i en innerstadslägenhet i centrala Stockholm. Den bodde i en urna i flera år innan jag flyttade till hus och satte den bredvid trappan. De finns med och utan doft, kolla bara så du är i rätt zon och om den doftar eller inte när du köper den. Tror de har svårt att övervintra i zon polar.
Kan du plantera den i en trädgård är det bättre, men annars behöver du en stor urna för att den ska överleva.Tack. Stockholmsområdet, är det ok zon? Man kan alltså ha den i kruka?
Visserligen har jag inte planterat mina kaprifoler själv, utan de fanns redan här när vi flyttade in i huset. Men jag tycker att de verkar rätt svåra att INTE lyckas med? De växer som ogräs, och ibland klipper jag ner dem nästan helt. De växer sig stora igen snabbt. Jag har dock ingen som helst aning om vilken sorts kaprifol jag har. Kanske vissa är svårare.Är det svårt att få en kaprifol att överleva och frodas i en trädgård när man har noll trädgårdserfarenhet och -kunskap? Jag vill ha en doftande variant. Kan noll om växter.
Jag har bil och vi är två personer i hushållet. Jag trodde alltid att veckohandling var bäst för oss - och billigast - men jag måste säga att jag upplever att det blir mindre matsvinn och lägre kostnad om jag handlar ungefär vannanan dag istället. Men då handlar jag på Willys och inte i någon - kanske - dyrare mindre affär.En fundering kring matkostnader som ensam. Är det bäst att veckohandla en gång i veckan online hemkörning eller är det bättre att gå småhandla i närliggande mataffär några gånger i veckan? Tänkte nu på er som inte har bil. Hur tänker kring det? Vad är billigast? Minst spill?