Min sambon säger nej, men för säkerhetsskull kan du koppla ur batteriet och vänta 30 min innan du påbörjar jobbet.Kommer jag dö av felskjuten airbag om jag försöker få loss rattemblemet från en Saab från - 98?![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambon säger nej, men för säkerhetsskull kan du koppla ur batteriet och vänta 30 min innan du påbörjar jobbet.Kommer jag dö av felskjuten airbag om jag försöker få loss rattemblemet från en Saab från - 98?![]()
![]()
![]()
Min sambon säger nej, men för säkerhetsskull kan du koppla ur batteriet och vänta 30 min innan du påbörjar jobbet.
Då är nästa nyfikna dumma fråga - VAFÖR??Det var ungefär det bilforumen fick fram också. Ska se om jag lyckas...![]()
Då är nästa nyfikna dumma fråga - VAFÖR??![]()
En bil jag tycker om måste gå i graven imorgon, och vännen som äger den har tydligen mer än ett Saab-head i vänkretsen så baklucka-emblemet (som är väldigt lätt att ta bort) var redan efterfrågat på annat håll.
Ta bort hela ratten så får entusiasten sköta det själv?En bil jag tycker om måste gå i graven imorgon, och vännen som äger den har tydligen mer än ett Saab-head i vänkretsen så baklucka-emblemet (som är väldigt lätt att ta bort) var redan efterfrågat på annat håll.
JaOm jag kliver upp och äter en chokladkaka på morgonen (och inget annat), har jag då ätit en chokladkaka till frukost eller ätit en chokladkaka istället för frukost?
Det var klargörande
Jag har ätit kall rabarberpaj. Vet inte om det var en andra frukost, förmiddagsfika, mellis, omotiverat snask, ambitiös kylskåpsrensning, eller något annat...?Om jag kliver upp och äter en chokladkaka på morgonen (och inget annat), har jag då ätit en chokladkaka till frukost eller ätit en chokladkaka istället för frukost?
Jag röstar på ambitiös kylskåpsrensning!Jag har ätit kall rabarberpaj. Vet inte om det var en andra frukost, förmiddagsfika, mellis, omotiverat snask, ambitiös kylskåpsrensning, eller något annat...?![]()
Eller hur?! Seriöst arbete.Jag röstar på ambitiös kylskåpsrensning!![]()
Jag arbetar med att göra plats i frysen. Glassen fick inte plats så vad finns de att göra..Eller hur?! Seriöst arbete.
Då kan jag gå och ta en portion till.![]()
Miljöfarligt avfall.Var slänger man t.ex. gammal solskyddskräm, myggmedel, hudkräm och liknande? Vad räknas det som?
Lättast är om du läser din kommuns lista för avfallshantering. Min kommun säger farligt avfall för schampo, myggmedel och hudkräm, men restavfall (alltså din vanliga soptunna) för tvålVar slänger man t.ex. gammal solskyddskräm, myggmedel, hudkräm och liknande? Vad räknas det som?
Jag bor i en liten kommun, och hittar inte att de har någon listaLättast är om du läser din kommuns lista för avfallshantering. Min kommun säger farligt avfall för schampo, myggmedel och hudkräm, men restavfall (alltså din vanliga soptunna) för tvål![]()
Du kanske har något annat som ska till tippen och kan ta en tur dit? Jag hade gissat på miljöfarligt avfall, men på tippen ska det oftast finnas folk att frågaJag bor i en liten kommun, och hittar inte att de har någon lista![]()