Aha, så kan det vara förstås.Tror det vanligaste är ärr från de som haft ring i ögonbrynet och inte att man försöker se kriminell ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, så kan det vara förstås.Tror det vanligaste är ärr från de som haft ring i ögonbrynet och inte att man försöker se kriminell ut.
Alltså skulle dom se ut som han så är det ok med mig.Har det blivit en trend att se ut som Jason Mamoa![]()
Verkar vara en trend som återkommer lite nu som då (som de flesta andra trender). När jag var tonåring runt millenieskiftet så var det också trend (var jag bodde åtminstone) att raka/klippa/plocka ett ögonbrynen så (jag gjorde detDen där trenden med män och endel kvinnor som rakar bort ett lodrätt streck i ena ögonbrynet, vad handlar det om?![]()
Intressant, dom vill visa ett statement men ingen fattar budskapetVerkar vara en trend som återkommer lite nu som då (som de flesta andra trender). När jag var tonåring runt millenieskiftet så var det också trend (var jag bodde åtminstone) att raka/klippa/plocka ett ögonbrynen så (jag gjorde det). Det var lite som en fattigmanspiercing, man ville se lite häftig ut men vågade inte gå all in med riktig piercing
![]()
Intressant, dom vill visa ett statement men ingen fattar budskapet![]()
Funderar när årets adventskalender tråd kommertill veckan får jag hem min pussel-kalender som jag glömt av att jag förbokat
![]()
Nu finns denDet undrade jag också nu ikväll! Vill du starta den?![]()
President har en bredbar.Finns det brieost, eller snarare briesmakande ost, utan den vita kanten? Gillar det mjuka, avskyr kanten och det blir så krångligt och kladdigt att skära bort.
Tack, det ska jag undersöka!President har en bredbar.![]()
Tyvärr verkar den inte finnas kvar. Hittade dock en Kavli mjukost med briesmak som jag ska testa.Tack, det ska jag undersöka!
Håller med dig, men upptäckte att den är rätt så lätt att ”rensa” med osthyvel när den är kylskåpskallFinns det brieost, eller snarare briesmakande ost, utan den vita kanten? Gillar det mjuka, avskyr kanten och det blir så krångligt och kladdigt att skära bort.
Jag blev också nyfiken och hittade den här videon. Det är mer avancerat än man kan troUndrar hur maskinerna som skördar ärtor fungerar
Spritar rgna ärtor och undrar hur man får fram de där frysta ärtorna i frysdisken
Intressant, tack för detJag blev också nyfiken och hittade den här videon. Det är mer avancerat än man kan tro
De var väldigt snabba i beskrivningen av just spritningen. Men det låter som en variant av tröska?Jag blev också nyfiken och hittade den här videon. Det är mer avancerat än man kan tro
Är de 2 snickarna där?Hur säger och skriver man flera snickare???
I meningen: Är snickaren där?
Men då med syfte på TVÅ snickare.
Snickarerna?
Snickare x 2?
Snicksnackesnickarenarna?
Åhhh![]()
Jag hade sagt snickarna.Hur säger och skriver man flera snickare???
I meningen: Är snickaren där?
Men då med syfte på TVÅ snickare.
Snickarerna?
Snickare x 2?
Snicksnackesnickarenarna?
Åhhh![]()