Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Då blir det ju billigare också ;)

För att vara bökig, har hittat ett täck på blocket, går det bra om vi svänger förbi där och hämtar upp det innan vi far hem tro? :angel:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Och nu är jag ännu bökigare och struntade i täcket.

Sorry för mitt trådkap!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag dyker nog ej upp på söndag, tyvärr! Omprioriteringar i schemat av många olika anledningar. Hoppas det blir fler tillfällen senare i höst?!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Oh no. Trisst. Jaja, livet är ju som det är :)

Klart det kommer bli fler tillfällen, förhoppningsvis med inte allt för långt avstånd. Kanske kan vara god idé att snart planera nästa?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Skulle vara kul om man kanske kunde ha en i Skeå så vi här kunde ha med våra hästar någon gång, variera oss lite?
För jag kommer nog inte dra min ner till Umeå, tycker inte om att köra med transport (eller ja, jag vägrar, sambon får köra och han är nog inte intresserad utav att dra ner till umeå för att jag tycker det är kul )

Men självklart tycker jag att vi ska ha fler träffar! :)
Är jättepepp inför söndagen!

Evis: Synd att du fick förhinder :(
 
Sv: Träfftråd Norrland?

För min del kan vi vara i Skeå! Finns det någonstans att vara där? Kanske går det att hyra ridhus? Det skulle vara suverän träning. Eller om det finns ridbana och någonstans att ställa hästarna så det inte blir att stå i transport hela dagen.
Jag är inte rädd att köra transport, bara jag får låna den. Det får inte vara tävlingshelg (eller jobblördag).

Tänkte jag gör en liten uppdatering inför morgondagen:
söndag 2/8 från kl 09.00 i Umeå
Galoppiruette med häst
Kookaburra med häst - hage
Eliine utan häst
Emor utan häst
Jenilee utan häst
(evis med häst - box) avbokat

Ta med egen mat! Vi har kaffe o kaka.
:idea:Ta med något att sitta på oxå - typ fällstol.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl

Tack för idag alla som var med! :D
Just nu känns skallen knökfull, men så fort jag har tagit igen mig lite ska jag ta tag i alla bilder (blev över hundra st :angel: )

Tycker absolut vi ska styra upp en till träff innan vintern!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Vill tacka alla som var med på en trevlig dag i Umeå! Mycket trevligt.

Nästa gång blir det skeå... :bump:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag vill också tacka, det var mycket trevligt och lärorikt!

Ja en träff i Skeå tycker jag absolut vi ska ha :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Tack också härifrån, speciellt till galoppirruette som ställde upp med lokal!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Och angående en träff i skeå är plats fixad, hörde med stallägaren lite löst idag och det ska inte vara något problem, en liten summa skulle dock tas ut för hyra av spilta om man har med sig hästen antagligen, kan kolla upp närmare vad det rör sig om men det kan inte vara mycket.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Tackar oxå er för en otroligt rolig söndag!

Är väldigt peppad på Ske-å, snart!
Men då kommer jag utan hästar, vill inte lämna den lille ensam en hel dag och kan/får inte köra båda...

Jag jobbar dumma tider men ge förslag på helger så kollar jag om jag är ledig någonting, någongång...

/:laugh:
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Skellefteå känns lite långt tyvärr... Tycker nästa plats ska bli i Ö-vik så pålle får åka med! ;) Eller någon fler i Umeå så borde jag kunna åka hästlös åtminstone.

Bilder från senaste träffen efterfrågas! :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag kan nästan när som, pluggar ju så är upptagen vardagar till 4 cirka, men kvällar och helger funkar för min del :)

Nej det är klart, men att komma utan pålle går ju också bra :)

Kan inte de som har det lite knepigt med helger säga helger de kan, då är det lättare att få en överblick :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag tycker träff på söndagar är ett bra val, tror dessutom att Kookaburra har störst möjlighet att hänga med på söndagarna....

Dessa söndagar är jag ledig som det ser ut i dagsläget.
23/8 30/8 13/9 20/9 4/10

Hoppas att du, Kookaburra kan någon av dessa söndagar så vi kanske kan få testa din nya fina räser på E4an.. ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Buträskvägen är bättre, då kan ni testa räser utan att riskera att hamna på bild ;)

Söndagar är bra. Kan alla utom den 23e
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 476
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 077
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp