Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Söndagar funkar fint med mig, ska kolla så banan inte är bokad någon utav datumen :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Antagligen kan jag datum:
30/8
13/9
4/10

Men jag kommer nog inte ta med häst...

Självklart tar vi räsern ;)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl

Blir det 13/9 eller 4/10 kan jag ta med hästen. Måste bara leta reda på en transport, för ner till stan rider jag inte! Långritter i all ära :p
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Då vet vi det, klart du måste ta med din häst så vi får titta på den och er! :laugh:
Får kolla med Kookaburra när det passar bäst...

Vem ska fota, du är ju så duktig så lite prestationsångest får jag ju om jag måste hålla i kameran... =/
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Då vet vi det, klart du måste ta med din häst så vi får titta på den och er! :laugh:
Får kolla med Kookaburra när det passar bäst...

Vem ska fota, du är ju så duktig så lite prestationsångest får jag ju om jag måste hålla i kameran... =/

Ta med kamera du med! :D Det är alltid roligt med så många bilder som möjligt!

Fast min älg är inte så mycket att titta på, där får ju JAG prestationsångest! :o
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Äsch, bilder löser sig alltid, vi får kalla in min sambo annars, han brukar tycka det är kul att plåta ;)

Jag får också prestationsångest, jag och Fjant kan ju ingenting :o
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag är ju sån stenåldersmänniska att jag bara har sån kamera som man måste skicka iväg rullen för att få den framkallad.... :o
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Jag är ju sån stenåldersmänniska att jag bara har sån kamera som man måste skicka iväg rullen för att få den framkallad.... :o

Sånt är ju jättekul!!! Kommer ihåg första fotokursen där vi hade analog systemkamera (det är bara tre år sedan) och var tvugna att framkalla bilderna själva! :D Vilka minnen jag fick nu! Analoga kameror är ju rätt unikt nu för tiden. (fruktansvärt, väldigt mycket OT)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kan ta med min systemare (eller ja, om man ska vara petig sambons) så kan du få klicka loss med den!
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Kl

Till träffen i Skeå har jag fler som är intresserade att komma och kolla om det är ok att ta med utomstående ;) Kanske lyckas få med nån mer häst också i så fall...?
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Det finns säkert fler i stallet också som är med och nappar, vet en som rider lite AR inspirerat med sin stora dam :)
 
Sv: Träfftråd Norrland?

visst kunde du 4/10, v. 40 alltså?
Kan GP också då?

Jag har iaf möjlighet till det, och vad jag vet nu är banan ledig, vilket den inte är v. 39 iaf.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Ja, jag vet inte hur GP har det v40 - men jag har för mig att hon kunde då... Vi får väl höra - ska träffa henne på lördag.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 476
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 077
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp