W

Wicestar

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??
 
Sv: träns

Låånht inlägg ang. detta : http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=803235

Är du i närheten av Täby Galopp så är Jeanette Drews pågång att börja sälja Nylonträns. Dessa kommer även att gå att beställa i valfria dubbla färger. Men försäljningen är inte riktigt i gång, även om det går att beställa...
 
Sv: träns

Påpekar att bole har travträns ^^,

Ponnyprakt.com. feed n race mm
 
Sv: träns

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??
Mitt gröna kommer från Australien.
DSC00667.jpg-for-web-large.jpg


Så fin blev han.:love::d
 
Sv: träns

Ponnyprakt har färgade jättesnygga träns, själv har jag ett rosa därifrån :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för system att välja på idag om man vill att en tränare ska kunna kommunicera med två elever, t.ex på en framridning...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: Linda_A
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Nepenthe
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Teilani
·
Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp