Tråkiga tråden

Jag blev just utslängd från en fb-grupp för att jag var otrevlig!???

I en annan grupp var en förbaskat otrevlig mot MIG för att jag frågade om hon hade fel på intellektet som inte förstod vad som menades med "stuttsmatta".
Ja, det är en grupp där de hånar felstavningar, men den här..."det tog lång tid innan jag förstod vad som menades..." man ba...whaaat?
Hon blev jättearg, på MIG!
Alltså, är alla på söndagshumör eller?
 
Jag har en tråkkväll. Dagen var bra men sen :wtf: Disk som inte diskar sig själv, jag är hungrig men orkar inte laga mat/äta, Jag vill egentligen sy nått, mne jag orkar inte, och det händer inget intressant på datorn. Det är fredag kväll och jag har TRÅKIGT. Har inte ens godis hemma att roa mig med. :arghh:
 
Jag blev just utslängd från en fb-grupp för att jag var otrevlig!???

I en annan grupp var en förbaskat otrevlig mot MIG för att jag frågade om hon hade fel på intellektet som inte förstod vad som menades med "stuttsmatta".
Ja, det är en grupp där de hånar felstavningar, men den här..."det tog lång tid innan jag förstod vad som menades..." man ba...whaaat?
Hon blev jättearg, på MIG!
Alltså, är alla på söndagshumör eller?

Det låter ju ganska sandlådenivå över hela diskussionen. Det är ganska otrevligt att fråga någon har fel på intellektet?
 
Nu känns det tråkigt igen. Det har varit varmt ute så jag har mest varit inne och haft tråkigt. Ska snart se på tråkiga Rapport.
Kl 21 blir det "Sju år i Tibet", är den tråkig?
 

Liknande trådar

Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: Ajda
·
Mat Jag är allätare inom det söta. Allt sött går ner. Men tycker att Paradis/Alladin är rätt trista, fulla med palmolja dessutom. Så till...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 735
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp