Lycka till med både jobbet och klädinköpen @Tassetass! Jag håller med @FengurLaugar om att det värsta med klädköp är om man måste fysiskt åka till affären, så tycker det låter fullkomligt normalt att tycka att det är värre än att börja på nytt jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där ser man! Nä, i mina kretsar används julgransplundring friskt och jag har aldrig hört talas om något annat! Men jag litar på dig (och Wikipedia)Här har vi alltid sagt julgransskakning, trodde det ordet användes mer än julgransplundring faktiskt![]()
Gud vad spännande! Lycka till med både klädinköp, träning och jobb!Idag är min sista lediga dag för imorgon börjar jag på mitt nya jobb.Avkomman är outsourcad så jag ska pyssla runt lite här hemma, dra på gymmet i eftermiddag och sedan köpa lite kläder. Hade hoppats på att kontorsvänliga kläder skulle materialisera sig i min garderob helt automagiskt, men det har inte hänt.
Träningen kommer att bestå av militärpress och marklyft, och kanske lite utfall. Planen är kort och effektivt, får se hur det går med en saken.I marklyftet ska jag som tyngst dra en femma på 105 kg vilket i så fall är reps-PB på den vikten.
![]()
Alltså jag "gillar" burpees för att de är så effektiva, och jag brukar tycka att det är en bra idé att involvera dem i någon slags avslutningskombo, men jag hatar dem innerligt framåt slutet av varenda omgång!Haha, favorit och favorit, men jag tycker faktiskt burpees är ganska kul. Gärna med någon twist som burpee boxhopp, burpee over barbell eller varför inte burpee pull up?![]()
Där ser man! Nä, i mina kretsar används julgransplundring friskt och jag har aldrig hört talas om något annat! Men jag litar på dig (och Wikipedia)
Gud vad spännande! Lycka till med både klädinköp, träning och jobb!
Alltså jag "gillar" burpees för att de är så effektiva, och jag brukar tycka att det är en bra idé att involvera dem i någon slags avslutningskombo, men jag hatar dem innerligt framåt slutet av varenda omgång!![]()
Kan ett löpband visa fel?
Varit och simmat, blev 500m idag.
Men jag vill crawla istället. Finns det vettiga instruktioner/lektioner på nätet eller är det att leta upp kurs irl som gäller?
Ok. Tack.
Crazy c... horse ladyUppfriskande ridtur på lunchen med unghästen och hunden. Det snöar och solen lyser igenom iblandMan blir så glad av att rida unghästen, han är en sån glädjespridare och utvecklas hela tiden
Jag älskar unghästar och jag undrar hur det ska gå om ett par år när han faktiskt är vuxen på riktigt... Då måste jag nog köpa en till
![]()