Ja herregud ja... Jag klarar max 15 minuter, har pinat mig igenom ett pass på 20 minuter en gång och gör aldrig om det! Men så ogillar jag också all sorts träning som innebär att man gör samma sak i mer än typ fem minuter åt gången
Bra jobbat! Modigt att lägga på mer vikt, det känns alltid lite läskigt tycker jag!
Bra idé att klottra ner lite mål, jag är så himla dålig på det annars! Tycker dina låter både roliga och rimliga!
Mina mål är som följer:
- 3x3 strikta pull ups
- Fortsätta med crossfit minst två gånger i veckan och fortsätta att utmana mig själv, både fysiskt och mentalt, varje pass.
- Fortsätta utvecklas mentalt och våga lita mer på min kropp både när det kommer till styrkeövningar och gymnastikövningar. Inte fega ur och välja det lättaste alternativet "för att vara på den säkra sidan"
- Relaterat till ovan: Våga stå på händer utan vägg (men med någon som fångar benen i luften)
Jag sätter alltid mål både med mig själv och hästarna, allt blir så mycket lättare då tycker jag
Tycker du har bra mål! Roligt att du fastnat så för crossfit. Jag tycker fortfarande det känns skrämmande